Koppány mondja

Koppány vezérrel való mindennemű hasonlóság csupán a véletlen műve

Friss topikok

  • Kopó: @Zsoltbacsi: az akasztásos szöveg Facebook-komment. A 24-es Medvegy, meg a kollégája, nem emléksze... (2017.05.18. 22:02) Viszlát, uram!
  • Revolutionist: ETTŐL A NÁCI HAZAÁRULÓ ORBÁNDIKTATÚRÁTÓL CSAK ERŐSZAKKAL SZABADULHATUNK MEG!!! TALPRA MAGYAR!!! (2017.04.13. 21:15) Tünti ep. IV: New Hope
  • Gerilgfx: @Kopó: ha ezek voltak az érvek a felsorolt ,,tudományok'' mellett, akkor nem is tudom, miért nem o... (2017.04.08. 05:07) Business as usual
  • fátum: @maxval bircaman elemző: Pont ezt felejtetted el kihangsúlyozni abban a szövegben, amire reagáltam. (2017.01.13. 15:40) Botka-szóda*
  • Zsuzsanna Heltai: @luis5: Neeem, egyáltalán nem volt rendben! Kezdve onnan, h a fidesz a szélsőjobbal/focihuligánokk... (2016.10.31. 10:47) Előválasztás, aminek értelme is volna

Utolsó kommentek

  • Kopó: @Zsoltbacsi: az akasztásos szöveg Facebook-komment. A 24-es Medvegy, meg a kollégája, nem emléksze... (2017.05.18. 22:02) Viszlát, uram!
  • Zsoltbacsi: @Kopó: " Továbbra sem tudtál mutatni. Cikkben tuti nem, blogban esetleg elvétve (nem a komolyabb... (2017.05.18. 20:53) Viszlát, uram!
  • Kopó: @zord íjász: Továbbra sem tudtál mutatni. Cikkben tuti nem, blogban esetleg elvétve (nem a komolya... (2017.05.18. 14:58) Viszlát, uram!
  • apro_marosan_petergabor: @zord íjász: Ha figyeltél volna, nem is használtam a "liberalizmus" kifejezést. Mert ennek a cspat... (2017.05.18. 10:00) Viszlát, uram!
  • : @zord íjász: Egyetértek, tisztelettel (2017.05.17. 20:03) Viszlát, uram!
  • Utolsó 20

Címkék

1989. június 16. (1) 444 (1) 4k! (1) 888 (1) 9gag (1) ady (1) alaptörvény (1) alázat (1) államfelfogás (1) április 1 (1) április 6 (1) atommutyi (1) atv (1) bajnai (1) baloldal (1) bayer zsolt (1) boldogokasajtkeszitok (1) bornai tibor (1) botka (1) brian élete (1) bukás (1) civilek (1) corvinus (1) csodafegyver (1) deja vu (1) demagógia (1) demokrácia (2) demonstráció (1) deviancia (1) diákok (1) DK (3) dk (14) düh (1) e2014 (1) egyenes beszéd (1) eke (1) elemzés (1) ellentüntetés (1) ellenzék (4) ellenzéki kerekasztal (1) elmútnyócév (2) előválasztás (1) emlékezés (1) emlékezetpolitika (1) én (1) ep (1) ep választás (1) érdekképviselet (1) éretlenség (1) erőszak (1) etatizmuss (1) eu (1) európa (2) évforduló (1) fanatikus (1) farokméregetés (1) felelősség (1) felmérés (1) férfiasság (1) fidesz (6) fideszes hazudozás (1) fideszmaffia (1) fidesz frakcióülés (1) föderáció (1) forradalom (1) gárdistabűnözés (1) gfg (1) gondolkodás (1) gulyás márton (1) gumicsont (1) gurgen margarjan (1) gyerekkor (1) gyöngyösi márton (1) gyurcsány (4) gyurcsány ferenc (1) háború (1) HaHa (1) haha (1) hallgatói hálózat (4) határontúliak (1) hazafiság (1) hazaszeretet (1) helyreigazítás (1) hit (1) hoffman rózsa (1) homofóbia (1) homofóbok (1) höok (3) HÖOK (1) horthy (1) hűség (1) ide (1) IDE (2) időjárásjelentés (1) ifjúság (1) Ifjú Demokraták (1) ifjú demokraták (2) index (1) isis (1) iskola (1) istandwithceu (1) jobbik (3) jövő (3) jövőkép (1) június 16. (1) kádár (1) kádárizmus (1) kadhafi (1) kávézás (1) kdnp (1) kedves vezető (1) kelet (1) kerék-bárczy (1) keresztényüldözés (1) kisz (1) koalíció (2) koby (1) kommunista (1) kommunista kutyából polgári szalonna (1) koppány (1) kormányváltás (1) kossuth (1) kossuth-tér (1) közbeszéd (1) közel-kelet (1) köztársaság (1) kubatov (1) lázár (1) lemondás (1) lex ceu (1) lex dk (1) liberalizmus (2) lmp (3) louis vuitton (1) magáncsapatok (1) magány (1) magyarország (5) magyar gárda (1) március 15 (1) megmondóemberek (1) megoldás (1) melegek (1) méretproblémák (1) mesterházy (2) milla (2) minszterelnök (1) molnár csaba (1) mszp (3) múlt (1) nácik (4) németh szilárd (1) népszavazás (1) netadó (1) normális (1) nosztalgia (1) nyílt levél (1) nyitottság (1) nyugat (1) oktatás (3) oktatáspolitika (2) október 23 (1) oktogon (1) ombudsman (1) önvédelem (1) orbán (3) orbán viktor (9) örmény (1) összefogás (4) őszödi beszéd (1) paks (1) pártok (1) paternalizmus (1) pénisz (1) pm (1) polgári társadalom (1) politika (2) póló (1) pride (1) propagandisták (1) ramil safarov (1) rasszizmus (1) remény (2) rezsihazugság (1) rogán antal (1) róna péter (1) rózsás péter (1) schmitt pál (1) seggszáj (1) stabilitás (1) státusszimbólum (1) sykes-picot (1) szarvas koppány (1) szégyen (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (1) szembenézés (1) szent istván (1) színvonal (1) szobor (1) szociálliberalizmus (1) szólásszabadság (1) sztálin (1) tahó (1) tanmese (1) társadalom (1) tekintély (1) terrorizmus (1) terror háza (1) teszt (1) tévedés (1) tolerancia (1) tömblogika (1) történelem (1) trianon (1) tüntetés (7) tünti (1) tursványos (1) uralkodó (1) v (1) választás (2) választások (2) vallomás (1) visegrád (1) Címkefelhő

Végre nácik lesznek a nácik

2012.11.26. 22:08 Kopó

Jobbikosok nyíltan zsidóztak az Országházban. Tulajdonképpen végre. Végre vége a kettős játéknak. Végre nyíltan vállalják. Végre nem ügyeskednek alantas módon. Vajon ettől bátor nácik lesznek? Mert azt tudom, hogy a nácinál visszataszítóbb a gyáva náci. Aki nem vallja be magáról, hogy náci, és burkoltan zsidózik. Például úgy, hogy csak a tiszaeszlári vérvád történetét olvassa fel. Nem zsidózott ő, ó nem, csak történészkedett... Vagy éppen azt a tipikus mentegetőzést adja elő, hogy "őneki semmi baja nincsen azokkal a cigányokkal, akik dolgoznak..." csak épp nem hiszi, hogy olyan van.

Most már viszont megtört a jég. Egy képviselő (na vajon melyik pártból) szakított a sejtetéssel.

"Pont itt lenne az ideje egy ilyen konfliktus kapcsán annak, hogy felmérjük azt: az itt élő és különösen a magyar Országgyűlésben és a magyar kormányban hány olyan zsidó származású ember van, aki nemzetbiztonsági kockázatot jelent Magyarország számára”- mondta Gyöngyösi Márton.

Ha nem lenne náci, ilyet nem mondana. Ha a Jobbik nem lenne egy náci párt, akkor lehurrognák, de legalábbis egyből elhatárolódnának tőle és kizárják a pártból. De nem ez történt. Mert Gyöngyösi Márton egy náci, és a Jobbik egy náci párt. Hiába hívja magát akárminek- látszik rajta, hogy az. Eddig gyáva náci párt volt. Vona Gábor udvarolt a Fidesz szavazóinak, azért megjátszotta a kultúrlényt. Talán most is próbálják majd magyarázni, de az nem azt bizonyítja, hogy ne lennének nácik, hanem azt, hogy gerinctelenek. Ja és persze előjönnek azzal is, hogy persze, a baloldal mindenkit lenáciz, aki nem velük van. Rossz mentegetőzés. Bármennyire is utálom Orbán Viktort, őt nem tartom nácinak, egyszerűen mert nem viselkedik úgy. Addig ne nácizzuk le őket, amíg nem lőnek tarkón zsidókat táborokban Luger-pisztolyokkal, bőrkabátban?! Azt hívjuk nácinak, aki úgy viselkedik, kommunikál, kinéz, ahogy a nácik. Ez teljes mértékben stimmel a Jobbikra. Eddig burkoltan, most már nyíltan. Innentől kezdve minden "nemzeti radikális"-ozás csak szerecsenmosdatás. És csak a legnaivabbakat téveszti meg. 

A bejegyzés trackback címe:

https://koppanymondja.blog.hu/api/trackback/id/tr394927290

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Gyöngyösi-gumicsont 2012.11.29. 12:07:36

egy újabb gumicsontot generálnak a komcsik. nem érdemes foglalkozni vele hogy sivítanak, hogy hiszterizálnak. mindenki tiszteleg a zsidóknak, szalutáljunk egyszerre, együnk rétest estére. amúgy se éri el az ingerküszöbömet az ügy. ugye mi nem állun...

Trackback: Jobbikra szavaztál, de nem vagy náci? 2012.11.27. 15:44:36

Akkor van egy jóhírem: baloldali vagy, nem szélsőjobb. Nem kell kétségbe esni, ennek semmi köze az MSZP-hez, Gyurcsányhoz, a balliberálisnak csúfolt ámokfutáshoz. Nem vagy ettől egy akolban a mélyliberális jogvédőkkel, Bajnai pénzes barátaival, nem ...

Trackback: Ami mellett nem lehet elmenni szó nélkül 2012.11.27. 09:24:05

Három idézet, amelyek ezúttal nem kioltják, hanem erősítik egymást.  Amennyiben mi lennék a Nemzeti Együttműködés Rendszere, mi most nagyon azt szeretnénk, hogy a tegnapi döntésünk után ne rólunk szóljon minden kül- és belföldön egyaránt. Amen...

Trackback: Végre nácik lesznek a nácik 2012.11.26. 22:48:01

Gyöngyösi Márton egy náci, és a Jobbik egy náci párt. Hiába hívja magát akárminek - látszik rajta, hogy az. Eddig gyáva náci párt volt. Vona Gábor udvarolt a Fidesz szavazóinak, azért megjátszotta a kultúrlényt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

number 2012.11.26. 23:06:07

Hallottál már arról hogy Izraelnek van egy MOSZAD nevű katonai szárnya akit bármilyen országba odaküldhet hogy kémkedjen, embereket raboljon el vagy öljön meg az ottani kormány tudta nélkül?
Ha nem hallottál róla, nézd meg Spielberg München című filmjét.
Engem ugyan nem érdekel de elhiszem hogy van akit ez megfélemlít. Nemrég Szaúd Arábia fővárosában egy szállodában végzett ki a MOSZAD valakit akit kockázatosnak ítéltek meg.

Ha valaki fel akarja tárni hogy Magyarországon is tartózkodik-e ennek a katonai alakulatnak tagja vagy olyan aki ellátja őket információval azt meg tudom érteni, bár nem értek vele egyet és nem is érdekel.
Az viszont amit Te csinálsz hogy egy bolsevik vagy, feltételezem erős Amerikai imádattal és ezért lenácizol valakiket akiről azt hiszed különb vagy náluk az viszont rohejes.
Te a náciktól undorodsz, én meg attól az Amerika majmolástól amit Szanyi Tibor meg az egész DK képvisel.

Kopó 2012.11.26. 23:30:38

@number: A Moszadot normális emberek úgy hívják, hogy "titkosszolgálat", és a legtöbb országnak van. Az természetes, hogy egyik titkosszolgálat igyekszik tudni a másikról, hogy mennyire képviselteti magát adott országban. Ehhez nem kell lista zsidókról.
Annyira nem vagyok oda Amerikáért, bár Brazília jó hely lehet. Mert hogy az egy kontinens. Ha az országra gondoltál: az USA-ban sem tetszik minden, jobban kedvelem az egyesült Királyságot. De amúgy a DK miben majmolja Amerikát? Szanyiról nem is beszélve? A demokrácia megbecsülésében? A politikai korrektség követésében? A kapitalizmusban? A kulturális sokszínűségben? Valóban, pfuj!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.11.26. 23:55:51

koppány hagyd a dagadt ruhát másra, vidd fel magadat inkább a padlásra

kkbk.blog.hu/2010/12/11/vilag_zsidosagai_egyesuljetek

Andráska8 2012.11.27. 00:01:22

Nyilván így volt ledumálva a Fidesszel, azért volt rá a kedélyes válasz Németh-től.
Nem vezetették ki, nem vették el a szót tőle. Minden ment, mint kés a vajban.
S persze épp a választási törvény meggyalázásának napján, hogy most ezzel foglalkozzunk, ne azzal, hogy nincsen többé választójog.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.11.27. 00:05:04

@number: jókat mondasz többnyire, igen, de a lényeg, hogy fel se tűnik koppánykának a vörös kitűzőjétől, hogy izrael jelenleg egy szélsőségesen nacionalista ország, mely népirtásban bűnős, mondta ki 2001-ben a dél-afrikai Durbanban a résztvevő 3000 küdött, az ENSZ rasszizmusról szóló konferenciájával párhuzamosan folyó Rasszizmus-ellenes Konferencia "apartheid államnak" nyilvánította vasárnap Izraelt, mely "háborús bűnökben, népirtásban és etnikai tisztogatásban" bűnös - jelentette a CNN.
Egyes nemzetközi emberi jogi szervezetek, például az Amnesty International és a Human Rights Watch elhatárolta magát a deklarációtól.

Simon Perez izraeli külügyminiszter kormányának aggodalmát fejezte ki. "Ez az antiszemitizmus és anticionizmus kirobbantotta gyűlölet híján van bármiféle megfontolásnak"

kkbk.blog.hu/2011/10/10/rachel_corrie

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.11.27. 00:14:10

@Kopó: hogy magyar katonák vesznek részt az usa hódító, bizonyosan megszálló politikájában? az nem majmolás?
de jobbat mondok, mivel magyarországon minden párt cionista és filoszemita a jobbik kivételével, bizony nem tűnik így olyan hihetetlennek az a megalapozott pletyka, hogy a moszad úgy játszik a magyarokkal, mint macska az egérrel.
minden pláza itthon izraeli, az ingatlanfejlesztések 70%-a izraeli kézben van az ingatlanbróker 2008-as cikke szerint. ők "ma már nem tankkal gyarmatosítanak". nyilván mélyen benne van a korrupció és a moszad-titkosszolgálat ezekben az ügyekben is.
de koppány a szólásszabadság nevében biztos törli a kommentjeimet

Kopó 2012.11.27. 00:34:52

@tesz-vesz: Addig nem moderállak ki, amíg csak hülye összeesküvés-elméleteket írkálsz,de komolyan venni sem foglak.
Hogy magyarok részt vesznek katonai szövetségesük hadműveletében, az szerintem nem majmolás, hanem kötelezettségteljesítés.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.11.27. 01:19:49

Valóban minden országban nemzetbiztonsági kockázatot jelent, ha kettős állampolgárokat ültetnek felelős, bizalmi helyekre.

Ezért ezt Magyarországon sem célszerű megtenni.

Konfliktus esetén a magyar és izraeli kettős államok vajon melyik országhoz lennének lojálisak?

Úgyhogy sajnos bizony jogos a Jobbikos felvetés.

Ez a cikk viszont nem az.

StLouis 2012.11.27. 06:14:19

@tesz-vesz:
a "városi legenda" bukása :
Westend : TriGranit (Demján magyar)
Aréna : LIM (angol)
Árkád : ECE (német)

S=klogW 2012.11.27. 07:28:57

@StLouis: összekevered a beruházót az üzemeltetővel

Lilla50 2012.11.27. 08:30:46

lengyel László: a többi néma csend

emiatt fusztrált a magyar!
www.magyarpaxromana.hu/kiadvanyok/soa/lengyel.htm

number 2012.11.27. 09:10:04

@Kopó: Én nem akarom a továbbiakban védeni a Jobbikot mert szerencsétlen megnyilvánulásnak érzem.
Arra akartam rávilágítani hogy Izrael magasról tesz arra hogy egy adott országot tájékoztasson arról hogy a titkosszolgálata éppen milyen műveleteket hajt végre az országban az adott ország tudta nélkül.
Előfordult hogy Nagy Britanniában kapcsolt le a brit rendőrség moszados embereket.

Plumper 2012.11.27. 10:02:11

@number: Az ok és okozat nem felcserélendő. a Mosszad azokat térképezte fel, akik a vészkorszak idején a zsidó emberek megsemmisítésében játszottak szerepet, most pedig azokat, akik Izrael elleni merényletekre készültek, készülnek. Persze neked hiába mondja bárki is, te a zsidókat gyűlölöd, és gondolom mekkora frusztrációt okoz, hogy tudod, Izrael állam 1948 óta nem hagyja csak úgy magát és a világ zsidóságát. Nagyon-nagyon megnőtt az ára annak, hogy zsidót lehessen ölni, pláne nem büntetlenül. Ezt pontosan tudja a Jobbik is, és ehhez tartsák magukat.

@Akitlosz: és majd te generálod az izraeli-magyar konfliktust? mint a focimeccsen?
a jobbikos gennyláda végül is a zsidó származásúak listázását szeretné elérni (és aztán mi van?), de tudja, ez nem menne, botrányt kelt.
mikor lesz végre egy "egyenes" antiszemita ebben az országban, aki nem sunnyogja el, hogy ő utálja a zsidókat, min a 100.000 magyarországit és mind a 13.000.000 személyt, aki a világon él?

number 2012.11.27. 10:48:27

@Plumper: Nem gyűlölöm a zsidókat és elfogadom az érvelésed. Nem vonom kétségbe hogy az izraeli titkosszolgálat izrael védelmében tevékenykedik. Viszont el tudom képzelni hogy az a tény hogy ezt az adott ország tudta nélkül teszi bizonytalanná teszi az adott ország egy állampolgárát és kívánatosnak tartaná ellenőrizni ezen titkosszolgálatokat.
Mint mondtam én nem félek tőlük, de elfogadom hogy valaki igen

Lilla50 2012.11.27. 11:06:24

én pedig azt mondom.hogy mi az hogy zsidóktól való félelem

ez már maga a patástól való félelem

megfoghatatlan riogás
de rettegésben tart
gyilkolni is képessé tevő páni félelem

a MOSZAD pedig titkos szolgálat--ha igaz--léte indokolt---ha világ még mindig Izraelt fenyegeti létében---miután konszenzussal létrehozta.

Plumper 2012.11.27. 11:46:12

@number: dehát így működnek a titkosszolgálatok...
az amerikai, az angol, de a jóval kisebbek is. a magyar titkosszolgálat is működik külföldön, amúgy főleg a bűnüldözést segítve.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.11.27. 20:06:05

@Kopó: ugyanazt csináljuk mit az urunk, háborúba megyünk vele, majmoljuk, emellett ez a kötelezettségvállalás több mint majmolás. cselédség, szolgalelkűség, valóban, ebben igazad van.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.11.27. 20:13:26

@StLouis: Ingatlanbróker:
Magazin / 2008. nyár / Izraeli térhatás
Izraeli térhatás

nincsenek megbízható adatok. Már csak azért sem, mert az izraeli vállalkozások gyakran offshore cégeken keresztül jelennek meg a piacon.

A budapesti ingatlanfejlesztések több mint 70 százalékát izraeli tőkehátterű vállalkozások valósítják meg. Szakemberek szerint a piacon megszerzett profit minden második forintja vándorol izraeli zsebekbe.

Nemcsak lakóparkok, hanem bevásárlóközpontok, szállodák és irodaházak tucatjai köszönhetik létrejöttüket az izraeli tőkének, amely Budapest után felfedezte a magyar vidéket is. Az izraeli beruházók a 1990-től több százmilliárd forintot fektettek be a magyarországi ingatlanbizniszbe.

z izraeli cégek magyarországi aktivitására vonatkozóan több találgatás és magyarázat is napvilágot látott a sajtóban és a szűkebb szakmai berkekben is. A népszerű összeesküvés-elméletek közül egy bizonyosra vehető: az Izraelben és környékén állandósult háborús helyzet miatt az izraeli tőke menekül a térségből, s biztonságos helyet keres magának. Nem véletlenül fogalmazott úgy Simon Peresz államfő az izraeli kereskedelmi kamara ülésén, hogy az izraeli vállalkozások szépen terjeszkednek, és lassan fölvásárolják Manhattant, Magyarországot, valamint Lengyelországot. Mondatai nagy botrányt kavartak a magyar politikai életben.

No persze nemcsak beruházók, hanem lakásvásárlók is érkeztek, s érkeznek szép számmal hozzánk a mediterrán országból. Az izraeli állampolgárok számára ugyanis a magyar főváros még mindig megfizethető és élhető. Izrael egyik legnagyobb példányszámú napilapjában 2003-ban megjelent cikk szerint 1998 és 2003 között az izraeliek 3,2 milliárd dollárt fektettek lakásokban külföldön, ami több tízezer ingatlan megvásárlását jelenti. A Jediot Ahronot napilap nem kevesebbet állított, minthogy a befektetők körében – Torontó után – Budapest volt a második legnépszerűbb város.

A szűkebb szakmában ugyanis az a hír járja, hogy a kiterjedt kapcsolatrendszert fenntartó izraeli cégek vezetői – akik nem ritkán bukkannak fel közös vállalkozásokban, beruházásokban – gyakran egyeztetnek egymással az ingatlanok ellenértékéről és értékesítéséről is.

Egy biztos: a budapesti ingatlanfejlesztések több mint 70 százalékban izraeliek beruházásában valósulnak meg. Szakértők szerint a megszerzett profit minden második forintja izraeli zsebekbe vándorol.

www.ingatlanbroker.org/hu/magazin/2008_nyar/izraeli_terhatas

a link már nem él, de ez volt ott, erről biztosíthatlak

Kopó 2012.11.28. 00:09:36

@tesz-vesz: Jó. Tehát főleg izraeli vállalkozók létesítenek ingatlanberuházásokat, jelentős tőkét behozva és munkahelyeket létesítve ezáltal az országban. Milyen örvendetes!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.11.29. 12:06:29

@Kopó: "ma már nem tankokkal gyarmatosítanak"

most képzeld el, milyen egy ország szempontjából az, ha dolgozunk, ezért megkapjuk az apró fizetésünket, az igaz, de a munkánk hasznával nem rendelkezünk. mert azt kiviszik innen a külföldi cégek.
most képzeld el, hogy milyen az, hogy nem dolgozókat, kisvállakozókat, parasztokat, földműveseket támogat a fidesz, hanem a nagyiparosokat. és most képzeld el, hogy az mszp ugyanezt csinálja.
te baloldali címkével vagy ellátva igaz?

neked mivel foglalkozik édesapád Koppány? mszmp-tag volt? vagy más a családban?

durato 2012.12.14. 23:40:44

@Kopó: szerintem a honvédségnek nem feladata a határainkon kívüli zsoldos szolgálat teljesítése.

Kopó 2012.12.15. 02:39:57

@durato: Ez mitől zsoldos szolgálat? Segítünk a szövetségeseinknek újjáépíteni egy háborútól meggyötört államot.
@tesz-vesz: És azt ki tiltja meg, hogy magyarok vállalkozzanak? Amúgy meg lehet, hogy kiviszik a profitot, de a befektetett tőke ittmarad. De mit is visz ki konkrétan a cég? Azt a pénzt, amit a megépített ingatlanokért kifizetnek a vevők? Már ami abból megmarad a kiadások fedezése és az adó után? Egy-egy nagy cég többet adózik az államnak, mint szinte az összes kkv. Akkor most itt ki jár rosszul?
Amúgy szerintem ne támogasson a korm,ány parasztokat, azok tanuljanak meg megállni a saját lábukon! Szerintem a földet arra kéne bízni, aki a legtöbbet fizeti érte az államnak (ha nagyon féltjük, akkor esetleg bérbeadni) és onnantól legyen az illető gondja, hogy mit kezd vele és hogy hajt hasznot. De mondjuk az értékcsökkenésért (mert mondjuk kiszipolyozza) terhelje anyagi felelősség.
A dolgozókon meg mi támogatnivaló van? Legyen egy jó Munka Törvénykönyve és legyen jó szakszervezetük! Amúgy a cégnek is érdeke, hogy a dolgozói jól érezzék magukat, jól motivált munkás jobban dolgozik.
Apám azt hiszem,épp munkát keres, amúgy marketinges. Anyám vagy apám nem volt párttag, nagyszüleimben nem vagyok biztos. Ez miért is lenne releváns?
(Amúgy nem vagyok baloldali, liberális vagyok, a kettő Magyarországon van egybemosva, nagy hülyeség.)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.28. 22:14:08

@Kopó: attól zsoldos, hogy kapunk pl gépeket, helikoptert talán még dzsippet is

ki tiltja meg, hogy magyarok vállalkozzanak?
hát a marshall a golfklubban! tudod eszembe jut rólad az a hazug pletyka amit a franciák mondtak a hercegnőjükre:
- felség, az emberek éhesek, nincs kenyerük
- akkor egyenek zsemlét

a befektetett tőke itt marad? és az nekünk miért jó? mi is az a befektetett tőke konkrétan, aminek hasznából a magyar nép részesül?
az ingatlant drágábban adják el, mint amiből megépítik, különben nem érné meg megépíteni. te most komolyan baloldali vagy? nem úgy néz ki, mert ha az állam építi meg kevesebb haszonkulccsal, akkor meg is éri neki, és még a magyar néphez kerül is vissza a haszon. amit a külföldi befektetők kivisznek innen "A budapesti ingatlanfejlesztések több mint 70 százalékát izraeli tőkehátterű vállalkozások valósítják meg. Szakemberek szerint a piacon megszerzett profit minden második forintja vándorol izraeli zsebekbe."

de én a termelőszektorról beszélek, ott van a fő haszon és fő adózás.
szüleidnek nagyon erősen kétlem, hogy nincsenek politikai kapcsolataik

"Egy-egy nagy cég többet adózik az államnak, mint szinte az összes kkv"

ez nem igaz, a multik sokkal kevesebbet adóznak, arányaiban is. ha sok kkv lenne, ugyanannyit adóznának, ismered sok kicsi sokra megy mondást? melyik jobb 1 db 10 kg-os hal, vagy 10 db egy kg-os hal? nem kérdés, ha te is az egyik egy kilós egyike vagy, a marshall a golfklubban talán egykilós, de te Koppány, 10 kilósok egyike vagy. ugye hogy te ebbe születtél bele, és nem saját tehetségedből kerültél be a klubba,

na most ha ez a sok kkv. adózna, mert lenne miből, a profitjukat itthon költenék el, a gazdaság jobban beindulna, mert lenne kereslet a kínálatra
ezt mindenképp nézd meg:
kkbk.blog.hu/2012/10/17/a_gazdagok_nem_teremtenek_munkahelyeket

"Amúgy szerintem ne támogasson a kormány parasztokat, azok tanuljanak meg megállni a saját lábukon! Szerintem a földet arra kéne bízni, aki a legtöbbet fizeti érte az államnak"

ezt remélem legközelebb bele mered mondani az ATV-be is, Koppány, te szélsőjobboldali vagy gazdaságilag, nem zavar? a DK nem erről híres, az baloldali pártként próbálja eladni magát, nem?
a parasztok teszik eléd az ételt, mert ugye te nem mennél le közéjük, hogy magadnak teremtsd, végülis "igazad van", a föld nem azé, aki megműveli, hanem akinek pénze van. ez a mostani rendszer, ezt csinálja az mszp és a fidesz is, Ángyán ismerős?
ha liberális lennél, akkor hagynád, hogy egyenlő feltételekkel jussanak az emberek a földhöz.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.28. 22:29:15

@Kopó: Amúgy szerintem ne támogasson a kormány parasztokat, azok tanuljanak meg megállni a saját lábukon!"

és mi lenne ha a gazdagok se kapnának
tudod mi lenne ha mi se fizetnénk több adót az államnak, tanuljon meg megállni az a saját lábán!
kapaszkodj meg, az a benzinpénz, amiből a mentős kijön értem, az az én pénzem is, az a pénz, amiből kárpótolják a parasztot (nem biztosítása van? azt még lehet neki? vagy el kell mindenképp taposni?), az az ő pénze is.
mi lenne ha mi se fizetnénk több adót az államnak, tanuljon meg megállni az a saját lábán!
érted? vagy el kell magyarázni?
a földnél számít hogy minél több profitja legyen az államnak, az ingatlanépítésnél nem, és mit csináljon ezzel a sok pénzzel az állam, ha nem támogathatja vele a parasztot? építsen neked belőle a rózsadombra mégegy aranypalotát? új golfkocsikat vegyen a klubba?

"A dolgozókon meg mi támogatnivaló van? Legyen egy jó Munka Törvénykönyve és legyen jó szakszervezetük! "

az ellenőrzés is a dolgozókért van, a hivatalok is, a bíróságok is, és olyanról hallottál már, hogy egészségügy?
azért kell inkább a dolgozókat, az embereket támogatni, mert nem mindenki járhat golfklubba, nektek az a gondotok, hogy horvátország melyik részében vegyétek az új nyaralót, a dolgozóknak meg az a gondjuk hogy jövőhéten ki tudják-e a fizetni a számlákat, vajon a számlát fizessék ki, vagy egyenek inkább, mondd Koppány, fel tudod te ezt fogni? érted te ezt miért igazságtalan? miért kell nekem most itt egy új Ady Endrének lennem? furcsa, hogy most a kommunisták lettek a rózsadomblakók, a kommunizmus ezért is álideológia, az igazi ideológia nem függ az egyén vagyoni helyzetétől.

"Amúgy a cégnek is érdeke, hogy a dolgozói jól érezzék magukat, jól motivált munkás jobban dolgozik."

egy elméleti álomvilágban élsz: ha nem jól dolgozik, kirúgják, van helyette más, aki jól dolgozik.

"Apám azt hiszem,épp munkát keres" a bkv-nál? a volánnál?

" Ez miért is lenne releváns?"

azért mert itt a rendszerváltáskor nem volt eredeti tőkefelhalmozás, csak olyan korrupt komcsi féle, amelyben a komcsik felosztották egymás között a vagyont és tulajdonokat, ma minden milliomos komcsi volt, vagy annak rokona, barátja stb. így kapta csányi az otp-t, wáberer a hungarokamiont, stb

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.28. 22:33:26

@Kopó: ja, és így kapta bajnai györgy is a BLÉVISZ-t, a Möbeltrade Külkereskedelmi Kft-t, ő az apja a DK elnökének. te meg ezeknek vagy a kisz-vezetője

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.28. 23:00:47

@Kopó: még egy egyszerű kérdés: ki járjon jól? sok ember vagy kevés?

a magam részéről inkább azt mondom: ha a gazdagot éri sérelem a szegény javára, tisztességesebb
mintha fordítva történnék

ez nem csupán baloldali néppártiság, ezt követeli a hosszútávban gondolkodó harmonikus józan ész is.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.01.17. 10:32:18

@Kopó: szóval, hogyha nem vagy baloldali ezt ugye belemondod legközelebb az ATV-be is mikor letolt nadrággal adsz interjút a kérdezőnek?

nekem ne mondd hogy semmi rokoni kapcsolat nincs a kommunista hatalmasokkal, különben te nem lennél ott a DK-MSZP-ben.

"az Együtt 2014-ben pedig baloldali szakszervezet működik együtt baloldali miniszterelnökkel és baloldali felütésű civilekkel"

kontra:

"Amúgy szerintem ne támogasson a kormány parasztokat, azok tanuljanak meg megállni a saját lábukon! Szerintem a földet arra kéne bízni, aki a legtöbbet fizeti érte az államnak"

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2013.02.03. 00:55:56

Ennek a Koppány gyereknek nem sok fogalma van a világról!
süti beállítások módosítása