Koppány mondja

Koppány vezérrel való mindennemű hasonlóság csupán a véletlen műve

Friss topikok

  • Kopó: @Zsoltbacsi: az akasztásos szöveg Facebook-komment. A 24-es Medvegy, meg a kollégája, nem emléksze... (2017.05.18. 22:02) Viszlát, uram!
  • Revolutionist: ETTŐL A NÁCI HAZAÁRULÓ ORBÁNDIKTATÚRÁTÓL CSAK ERŐSZAKKAL SZABADULHATUNK MEG!!! TALPRA MAGYAR!!! (2017.04.13. 21:15) Tünti ep. IV: New Hope
  • Gerilgfx: @Kopó: ha ezek voltak az érvek a felsorolt ,,tudományok'' mellett, akkor nem is tudom, miért nem o... (2017.04.08. 05:07) Business as usual
  • fátum: @maxval bircaman elemző: Pont ezt felejtetted el kihangsúlyozni abban a szövegben, amire reagáltam. (2017.01.13. 15:40) Botka-szóda*
  • Zsuzsanna Heltai: @luis5: Neeem, egyáltalán nem volt rendben! Kezdve onnan, h a fidesz a szélsőjobbal/focihuligánokk... (2016.10.31. 10:47) Előválasztás, aminek értelme is volna

Utolsó kommentek

  • Kopó: @Zsoltbacsi: az akasztásos szöveg Facebook-komment. A 24-es Medvegy, meg a kollégája, nem emléksze... (2017.05.18. 22:02) Viszlát, uram!
  • Zsoltbacsi: @Kopó: " Továbbra sem tudtál mutatni. Cikkben tuti nem, blogban esetleg elvétve (nem a komolyabb... (2017.05.18. 20:53) Viszlát, uram!
  • Kopó: @zord íjász: Továbbra sem tudtál mutatni. Cikkben tuti nem, blogban esetleg elvétve (nem a komolya... (2017.05.18. 14:58) Viszlát, uram!
  • apro_marosan_petergabor: @zord íjász: Ha figyeltél volna, nem is használtam a "liberalizmus" kifejezést. Mert ennek a cspat... (2017.05.18. 10:00) Viszlát, uram!
  • : @zord íjász: Egyetértek, tisztelettel (2017.05.17. 20:03) Viszlát, uram!
  • Utolsó 20

Címkék

1989. június 16. (1) 444 (1) 4k! (1) 888 (1) 9gag (1) ady (1) alaptörvény (1) alázat (1) államfelfogás (1) április 1 (1) április 6 (1) atommutyi (1) atv (1) bajnai (1) baloldal (1) bayer zsolt (1) boldogokasajtkeszitok (1) bornai tibor (1) botka (1) brian élete (1) bukás (1) civilek (1) corvinus (1) csodafegyver (1) deja vu (1) demagógia (1) demokrácia (2) demonstráció (1) deviancia (1) diákok (1) DK (3) dk (14) düh (1) e2014 (1) egyenes beszéd (1) eke (1) elemzés (1) ellentüntetés (1) ellenzék (4) ellenzéki kerekasztal (1) elmútnyócév (2) előválasztás (1) emlékezés (1) emlékezetpolitika (1) én (1) ep (1) ep választás (1) érdekképviselet (1) éretlenség (1) erőszak (1) etatizmuss (1) eu (1) európa (2) évforduló (1) fanatikus (1) farokméregetés (1) felelősség (1) felmérés (1) férfiasság (1) fidesz (6) fideszes hazudozás (1) fideszmaffia (1) fidesz frakcióülés (1) föderáció (1) forradalom (1) gárdistabűnözés (1) gfg (1) gondolkodás (1) gulyás márton (1) gumicsont (1) gurgen margarjan (1) gyerekkor (1) gyöngyösi márton (1) gyurcsány (4) gyurcsány ferenc (1) háború (1) HaHa (1) haha (1) hallgatói hálózat (4) határontúliak (1) hazafiság (1) hazaszeretet (1) helyreigazítás (1) hit (1) hoffman rózsa (1) homofóbia (1) homofóbok (1) höok (3) HÖOK (1) horthy (1) hűség (1) IDE (2) ide (1) időjárásjelentés (1) ifjúság (1) Ifjú Demokraták (1) ifjú demokraták (2) index (1) isis (1) iskola (1) istandwithceu (1) jobbik (3) jövő (3) jövőkép (1) június 16. (1) kádár (1) kádárizmus (1) kadhafi (1) kávézás (1) kdnp (1) kedves vezető (1) kelet (1) kerék-bárczy (1) keresztényüldözés (1) kisz (1) koalíció (2) koby (1) kommunista (1) kommunista kutyából polgári szalonna (1) koppány (1) kormányváltás (1) kossuth (1) kossuth-tér (1) közbeszéd (1) közel-kelet (1) köztársaság (1) kubatov (1) lázár (1) lemondás (1) lex ceu (1) lex dk (1) liberalizmus (2) lmp (3) louis vuitton (1) magáncsapatok (1) magány (1) magyarország (5) magyar gárda (1) március 15 (1) megmondóemberek (1) megoldás (1) melegek (1) méretproblémák (1) mesterházy (2) milla (2) minszterelnök (1) molnár csaba (1) mszp (3) múlt (1) nácik (4) németh szilárd (1) népszavazás (1) netadó (1) normális (1) nosztalgia (1) nyílt levél (1) nyitottság (1) nyugat (1) oktatás (3) oktatáspolitika (2) október 23 (1) oktogon (1) ombudsman (1) önvédelem (1) orbán (3) orbán viktor (9) örmény (1) összefogás (4) őszödi beszéd (1) paks (1) pártok (1) paternalizmus (1) pénisz (1) pm (1) polgári társadalom (1) politika (2) póló (1) pride (1) propagandisták (1) ramil safarov (1) rasszizmus (1) remény (2) rezsihazugság (1) rogán antal (1) róna péter (1) rózsás péter (1) schmitt pál (1) seggszáj (1) stabilitás (1) státusszimbólum (1) sykes-picot (1) szarvas koppány (1) szégyen (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (1) szembenézés (1) szent istván (1) színvonal (1) szobor (1) szociálliberalizmus (1) szólásszabadság (1) sztálin (1) tahó (1) tanmese (1) társadalom (1) tekintély (1) terrorizmus (1) terror háza (1) teszt (1) tévedés (1) tolerancia (1) tömblogika (1) történelem (1) trianon (1) tüntetés (7) tünti (1) tursványos (1) uralkodó (1) v (1) választás (2) választások (2) vallomás (1) visegrád (1) Címkefelhő

Viszlát, uram!

2017.05.16. 16:20 Kopó

„Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas.”

-Ford Fairlane kalandjai-

Remélem, senki nem volt olyan naiv, hogy igazán elhitte: a most hétfői kávézáson majd összeborul bal- és jobboldal, belátják a felek eddigi hibáikat és elkezdenek fénylő szemekkel együtt dolgozni, hogy visszatérjen a közbeszéd legalább egy idealizált ’90-es évekbeli színvonalra. Persze, hogy nem. Előre sejthető volt, hogy Bayer Zsoltika azt fogja újra elmondani, amit már a blogjában leírt: hogy a csúúúúnya liberálisok Facebook-kommentekben fenyegetik szegény galamblelkűt, aki amúgy nem bazmegolna ilyen veszettül, csak hát rá van kényszerítve. Ő mindig csak visszaüt, szóval nem egyedül tehet róla, hogy olyan a közbeszéd, amilyen. Mert azok a veszett liberálisok folyton bántják szegény 1,8 millió fideszest, akik emiatt lassacskán minden éjszaka telesírják a párnájukat! Hiszen ezek KOMMENTET ÍRNAK A FACEBOOKON! Hú. (Az mondjuk egy érdekes motívum, hogy ő, aki komoly újságírónak vallja magát, és ezt fennen hangoztatta is, facebookos kommentekhez és tumblr-es posztokhoz méri magát és a közbeszédre gyakorolt hatását. Lelke rajta.)

Az ellenzéki főszereplők, Szél Bernadett és Gulyás Marci úgy kezelték az eseményt, ahogy politikusoktól várható: lehetőségként a saját maguk és politikájuk promotálására. Rendben is van ez, a politikusnak az a dolga, hogy eljuttassa az üzenetét a szavazókhoz, és ezzel a kávézással újabb felület nyílhat meg. Ráadásul jót is tesz politikusaink imázsának, ha azt sugallják, hogy azon dolgoznak eme vérzivataros időkben, hogy a közbeszéd színvonalán emeljenek.

Csakhogy itt most nem random beszélő fejjel ültek le smúzolni, hanem azzal, aki az elmúlt tíz évben a legtöbbet tette azért, hogy az a színvonal olyan mélyen legyen, ahol most van. Az abszolút fideszes trollkommentelő, ahogy Orbán Viktor Facebook-profilja viselkedne, ha lenne neki. Aki fideszes létére kurucinfó-színvonalú cikkekkel zülleszti az egyébként is morális gödörben leledző „polgári” (szigorúan idézőjelben) oldalt. Nem csoda, hogy ellenzéki térfélen nagy felhördülés követte a kávézás bejelentését. Elvárható, hogy ha egy ilyen alakkal konfrontálódik az ember, az tényleg konfrontálódás legyen először, nem pedig kvaterkázás, pláne ne béketárgyalás. Túl sok van a rovásán ahhoz, hogy csak úgy el lehessen felejteni és meg lehessen bocsátani az eddigi ámokfutását! Sajnos ez fájóan hiányzott a (nem is tudom, vitának nem hívnám) találkozásból. Pedig Marci, Detti és a TASZ szurkolói megérdemelnék, hogy defenzívában lássák azt, aki őket évek óta főállásban gyalázza. Muníció lenne bőven:

Kezdetnek meg lehetne kérdezni, hogy vajon a beszélgetés alatt és után is üldözöttnek és fenyegetettnek kell-e éreznünk magunkat?

Aztán ha már uszításról van szó, és annyira nem bírja Zsoltunk gyomra a népharag emlegetését, mit szól ehhez a fiatalemberhez, aki szerint „az a hatalom, amelyik nem hajlandó a társadalom megszerveződő erőivel tárgyalni, az csak magának tehet szemrehányást, ha később rálőnek”

S aztán sorban jöhetnének a szembesítések a saját hajlékony gerincével:

Például hogy van az, hogy a 24.hu interjújában azt mondja, tilos a pápa hivatalának nevével szóviccelni, majd simán demens vénembernek vagy gazembernek nevezi az aktuális pápát?

Vajon a 2008-ban kiírt népszavazást miért nem a NEM szektája győzelmének írta le, ellentétben az olimpiáról kiírandó népszavazással (amit a kormány visszavonulása miatt népszavazás nélkül nyert meg a NOlimpia mozgalom)?

Komolyan el kéne hinnünk, hogy olyan ártatlan, hogy a „Cohen, Cohn-Bendit és Schiff” nevek felsorolása és a „bűzlő végtermékek” összekapcsolása nem tűnik neki büdös zsidózásnak, de amikor egy mondatban emlegeti Tóta W a közmunkát és Orsós Róbert MTV-tudósítót, akkor hirtelen nyilvánvaló a rasszista felhang?

S mit is gondol Horthyról? Mert 1994-ben még (szemét internet, hát tényleg mindent megőriz!) a hatalmi elit kudarcának és szégyenének írta le a Horthy-újratemetést, most viszont már szívén viseli a Kormányzó Úr síremlékére elhelyezett koszorúk sorsát is.

Végül visszakanyarodva a „ki kezdte az uszítást?!” témához: tud-e olyat, ami a „Nincs új a nap alatt. Sajnos nem sikerült mindet beásni nyakig az orgoványi erdőben…” szövegnél régebbi, agresszívabb, és ugyanúgy mainstream médiában jelent meg, nem a kurucinfón? Mert szerintem ezt a mondatot nyugodtan tekinthetjük az első lépésnek a lejtőn lefelé. Amit külön aláhúz a tény, hogy amióta Bayer Zsolt uszít a Magyar Hírlapban, vagy bárhol máshol, azóta például fideszes pultot még nem rúgtak fel, ellenben ellenzékieket bőven. Mégis Bayer akarja Facebook-kommentek mögé bújva elkenni a felelősséget?!

Úgy gondolom, Bayer Zsolt különleges nimbuszán eléggé sokat rombolna, ha így tételesen bebizonyosodna róla, hogy bizony ő is egy gumigerincű Hendrik Höfgen, aki érti az idők szavát, és együtt üvölt a farkasokkal, sőt, vezeti a kórust. Ugyanolyan szélkakas, ugyanúgy a központi elvárásnak felel meg, mint a fideszes propagandisták legalját képviselő (bár erős a verseny) 888, akik még a karikatúrát is lecserélik, mert épp olyanra szóltak be, akinek még be kell nyalni.

Miután így helyére került Bayer Zsoltika, már beszélhetünk arról, hogy hogyan alakítsuk ki a civilizált viszonyt vele és a többi propagandistával. Lehet, hogy végül úgy, ahogy Demszky Gábor…

Addig is, tudjuk Bayerről, hogy nagyon szeret idézni. Találtam egy idézetet, ami igazán leírja őt.

Orwell: 1984

„A paprikajancsiszerű, gyűlölettől eltorzult figura egyik markával a mikrofon nyakát szorongatta, miközben másik, csontos karja végén óriásinak tűnő mancsa fenyegetően markolászta a levegőt a feje fölött. A hangszórók jóvoltából ércesen csengő hangja a kegyetlenkedések, mészárlások, deportálások, fosztogatások, rablások, fogolykínzások, a polgári lakosság ellen intézett bombatámadások, propagandahazugságok, orvtámadások, megszegett szerződések végtelen sorozatáról üvöltözött. A szónokot hallgatva szinte lehetetlenség volt állításait el nem hinni s aztán fel nem dühödni rajtuk. A tömeg őrjöngése szinte pillanatonként felforrt, s a szónok hangját ezer meg ezer torokból fékezhetetlenül feltörő vadállati ordítás harsogta túl. A legvadabbul az iskolás gyerekek visítottak. Körülbelül húsz perce beszélt a szónok, mikor küldönc rohant fel az emelvényre, s egy cédulát dugott a markába. A szónok kibontotta és elolvasta, anélkül hogy félbeszakította volna a beszédét. Sem hangja, sem előadásmódja, sem mondanivalójának tartalma nem változott semmit, csupán a szavak lettek hirtelen mások. Kimondott szavak nélkül is a megértés hulláma fodrozott végig a tömegen. Óceánia Keletázsia ellen visel háborút! A következő pillanatban iszonyú kavarodás támadt. A teret díszítő zászlók és plakátok mind rosszak! Legalább a felükön nem megfelelő arcképek vannak. Ez szabotázs! Goldstein ügynökeinek a műve! Zajos közjáték következett, amelynek során a plakátokat letépték a falakról, a zászlókat összehasogatták, és rájuk tapostak. A Kémek csodálatosan dolgoztak: felmásztak a háztetőkre és levagdosták a kéményeken lengő lobogókat. De két-három perc alatt vége volt az egésznek. A szónok, még mindig a mikrofon nyakát szorongatva, előregörbült vállal, szabad kezével a levegőt markolászva, megállás nélkül folytatta beszédét. Még egy perc, s a vadállati bosszúüvöltés ismét kitört a tömegből. A Gyűlölet pontosan úgy folyt tovább, mint azelőtt, csak a célpontja változott meg.”

A bejegyzés trackback címe:

https://koppanymondja.blog.hu/api/trackback/id/tr1512507907

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szarvas Koppány Bendegúz: Viszlát, uram! 2017.05.16. 17:00:01

Bayer Zsolt különleges nimbuszán eléggé sokat rombolna, ha bebizonyosodna róla, hogy bizony ő is egy gumigerincű Hendrik Höfgen, aki érti az idők szavát, és együtt üvölt a farkasokkal, sőt, vezeti a kórust.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.16. 16:35:29

Bayer felmosta a padlót a liberális rágalmazóival, ez van, ezért van ez a döbbent csend most liberális körökben.

Kopó 2017.05.16. 16:56:54

@MaxVal BircaMan HJCD: Mert hagyták. De ha már blogposzthoz kommentelsz, nem szégyen ám relevánsnak maradni.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.16. 18:48:56

@Kopó:

A Demszky-félék ideje lejárt, fölényes és lekezelő gyűlölködésük ma már senkit se érdekel, ez van. Vége azoknak az időknek, amikor a liberálisok terrorizálták az országot minden korlát nélkül.

Kopó 2017.05.16. 21:36:29

@MaxVal BircaMan HJCD: Na, te egy fokkal jobban csinálod a saját üzenet keresztülvitelét, na de te is azért most, mert hagyom. Még egy tárgyhoz nem tartozó általánosságot mantrázó, értelmetlen kommentet kimoderálok. Saját mániádat saját blogodon leszel szíves terjeszteni.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.17. 06:05:52

@Kopó:

Írtál valamiről, amire én reagáltam, ennyi az egész. Ha nem tetszik, törlöd, ez a te bajod már. Amíg nincs cenzúra (előmoderáció), addig semmi gond.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.05.17. 10:20:46

Nyelvtanilag a címről:
Pár kérdést fel lehet tenni.
Pár dolgot meg lehet kérdezni.
DE
Pár kérdést megkérdezni NEM LEHET. Magyarul legalább is nem.
Ha valaki ír, ismerje már a nyelvet!

A lényegről: Bayer nem való kultúremberek közé.

apro_marosan_petergabor 2017.05.17. 10:30:07

Bayer sokkal kevesebbet enged meg magának, mint a libero fröcsögők, gyűlölködők, gondolat rendőrök bármikor.
Ráadásul még tudja mondani bocsi, liberótól ilyet nemigen halottunk...
Emellett önálló gondolkodásra alkalmas, mig ellenfelei csak mantrázni tudják, amit a "pártiskolán" tanulnak...

Zacskóstej 2017.05.17. 10:44:58

@apro_marosan_petergabor:
"csak mantrázni tudják, amit a "pártiskolán" tanulnak... "

- Mint a fidesz képviselők?
- Mint a fidelitas??
- Mint az átlagos fizetett kommentelők?

apro_marosan_petergabor 2017.05.17. 11:26:18

@Zacskóstej: Érdekes, a liberók csak fizetett kommentelőket tudnak elképzelni... Csak nem magadból indulsz ki?
Mennyit költ/költött erre anno az "SZDSZ"?

Jakab.gipsz 2017.05.17. 11:41:23

„Egy liberálissal társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas.”

EGY a megingathatatlan HÁROM millióból 2017.05.17. 12:03:37

"Úgy gondolom, Bayer Zsolt különleges nimbuszán eléggé sokat rombolna, ha így tételesen bebizonyosodna róla, hogy bizony ő is egy gumigerincű Hendrik Höfgen, aki érti az idők szavát, és együtt üvölt a farkasokkal, sőt, vezeti a kórust. "

Aha tehat a liberalis sajtoszabadsag neveben, most mar egy ujsagirot akartok lejaratni, tonkretenni, ellehetetleniteni.
Annyira szanalmasan nyomorekok vagytok, a ket tucatnyi 1-5 %-os partjaitokkal, hogy mar meg se probaltok a politikai szinteren kuzdeni, hanem kizarolag a mediaban.
Nem veletlenul mondjak, hogy a baloldal mostanra KIZAROLAG a balolodali mediaban letezik, a valosagban mar nem.
A baloldalon mar csak media partok vannak, NULLA valodi tamogatottsaggal.

2017.05.17. 12:05:49

Ezen a kávézáson annyi történt, hogy összejöttek azok, akiknek jelenleg közük van a magyar nép polarizálásához. A néhány civil szervezetről nem mondanám hogy tudatosulna bennük, ők maximum eszközök, de politikusok és konchoz közeli újságírók nyilván tudják mi történne abban az esetben, ha ez a nép megérezné saját önrendelkezési erejét és alulról kezdene építkezni, kikerülve, lemosva a Bayer, Szél Benradett, Orbán, Gyurcsány féléket. Nem hiába turbózzák azokat a vonalakat ahol a megosztást lehet erősíteni.

Nzoltan 2017.05.17. 12:35:31

A teljes kávézós videó merre található?

EGY a megingathatatlan HÁROM millióból 2017.05.17. 12:50:51

"ha ez a nép megérezné saját önrendelkezési erejét és alulról kezdene építkezni, kikerülve, lemosva a Bayer, Szél Benradett, Orbán, Gyurcsány féléket."

Soros Gyorgy es csapata pontosan az ilyen az onrendelkezo civileket hasznalja ki, fizeti le es forditja a sajat orszaga, kozosege ellen, a sajat aljas celjai erdekeben.

Soros szervezetek olyan modon mukodnek, mintha egy csapat ovodasnak azt tanitanank, hogy menjetek oljetek meg azt az oregnenit, vegyetek el a nyugdijat, es akkor fagyizhattok egesz nap. Ezzel egyenertekuen lazitja fel az ontudatlan, buta civileket a sajat orszaguk ellen. Mondanom sem kell hogy az ilyen onredelekezes nem kivanatos.

Kopó 2017.05.17. 13:27:19

@Frady Endre: Hol írtam így?
@apro_marosan_petergabor: Mi önállót mondott Bayer? Az írásban tételesen soroltam fel az alkalmakat, amikor simán szembement saját korábbi önmagával, ahogy a mestere teszi. Eközben mutass már nekem libero fröcsögést, mert én még nem láttam ballib értelmiségit blogban kurvaanyázni a neki nem tetszőket, ellenben Bayer folyamatosan teszi. És csak akkor kér bocsit, ha valamibe nagyon beleütik az orrát, a "megtudjátok, milyen üldözöttnek és fenyegetettnek lenni" még mindig reflektálatlan.
@Jakab.gipsz: He. He. He. Nagyon frappáns lecserélni a kritika alanyát "liberális"-ra, épp csak egy fokkal van feljebb szintileg, mint az óvodában alkalmazott "magas hangon elismétlem, amit a másik mond, hogy kigúnyoljam" figuránál.
@EGY a megingathatatlan KÉT millióból: Először is, rossz a neved, az a "megingathatatlan KÉT millió" már inkább 1,7. Másodszor, semmi általad felsoroltról nincs szó, na persze az más kérdés, hogy ha kiderül Bayerről, hogy milyen alak valójában, az rombolóan hathat a nimbuszára, szar ügy, nem kell beállni csinovnyiknak. Sivalkodsz itt lejáratásról, de a cikkben leírtakat sem te, sem a többi elvtársad nem tudjátok megcáfolni. Odáig már nem terjed a tudomány.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.05.17. 13:59:49

@Kopó: Az Index főoldalán ilyesmi cím szerepelt: "Egy kérdés, amit meg kellett volna kérdezni Bayer Zsolttól."
Ezek szerint ezt nem te adtad? Akkor mást illet a szemrehányás.
Tőled ez esetben elnézést kérek!

zord íjász · zordidok.blog.hu 2017.05.17. 19:59:01

"...Eközben mutass már nekem libero fröcsögést, mert én még nem láttam ballib értelmiségit blogban kurvaanyázni a neki nem tetszőket, ellenben Bayer folyamatosan teszi..."

:-))) Ezen berosáltam.

Nem? Tényleg? Nem láttál még ilyet? Háttal ülsz a tv-nek és csukott szemmel nézed az internetet?

zordidok.blog.hu/2017/05/16/a_liberalis

@apro_marosan_petergabor:
@Jakab.gipsz:

A liberálisoknak (a liberalizmusnak) ehhez semmi közük, Sem ehhez a bloghoz, sem ahhoz, amit mások ennek a szép szónak/nemes gondoltnak és eszmének az álcája alatt elkövetnek. Ti is élvezitek a Liberalizmus gyümölcsét, adjatok hálát minden pillanatért, két csőlátó komment megírása között.

2017.05.17. 20:03:19

@zord íjász:

Egyetértek, tisztelettel

apro_marosan_petergabor 2017.05.18. 10:00:51

@zord íjász: Ha figyeltél volna, nem is használtam a "liberalizmus" kifejezést.
Mert ennek a cspatnak tényleg nincs köze hozzá a "libero" szót találtam kirá(rájuk) s használom évek óta következetesen. Ez egyfajta vélemény-gondolat diktátort jelent, aki csak a saját véleményével "liberális" a másvéleményüeket terrorizálná, hidegre, lehetetlenné tenné(ha van módja)... (enyhébb esetekben trolloz, fasisztáz, lehülyéz - ki moderál - saját szabályai ellenére, mert a valódi érveket nem bírja, mert akkor átkellene gondolnia a dolgait... s esetleg meginogna).

Kopó 2017.05.18. 14:58:56

@zord íjász: Továbbra sem tudtál mutatni. Cikkben tuti nem, blogban esetleg elvétve (nem a komolyabb véleményformálók, ha vannak ilyenek), Facebok-kommentben lehet, de ott minden odlalról el tudnak szabadulni az indulatok, nem is arról beszéltem. Ezzel szemben Bayer rendszeresen kurvaanyázik blogban, esetleg fenyeget (erről ott van a link az írásomban, a felsorolás legelső pontja), és mindezt mainstream, komoly médiában (Magyar Nemzet, majd Magyar Hírlap, a véres-taknyos beszólás meg a Karc FM-ben). Mutass már ilyet ballib médiumokban!
@apro_marosan_petergabor: Aha, most is épp terrorizállak itt azzal, hogy reagálok a sivalkodásodra. Kit tettek lehetetlenné a liberók?! Legfeljebb sajátjaikat, pl. Pásztor Albetet, saját térfélen. És nem tudom, te hogy vagy a kapitalizmussal, tudod nem csak a szólásszabadság alapjog, hanem a magántulajdonhoz való jog is. Ami azt is jelenti, hogy mindenki azt tűr meg asaját blogján, Facebook-falán, egyéb médiumában, amit akar. Nem korlátoz senki a szólásszabadságodban, a saját blogodon azt írsz le, amit akarsz! Ezt valamiért nagyon nem akarják megérteni az ilyen jobber okoskodók, persze érthető, a legtöbbeknek csak akkor fontosak az alapjogok, ha a sajátjukról van szó. Aztán sírnak, hogy annak minősítik őket, amik, trollnak és hülyéknek, mert nem értik meg, hogy az alátámasztatlan hülyeségeik (mint pl. amit itt írtál először) nem lesznek érvek, de még tények sem, akármekkora elánnal is ismételgetik.
Nem bírom az érveket?! Dehogynem, sőt, várom! Támaszd már alá, amikor azt írod, hogy Bayer visszafogottabb! Féltucatnyi cikke bizonyítja, amiknek ott a linkje a cikkemben, amit láthatóan ezek szerint nem nyitottál meg, hogy kurvára nem visszafogott.
De tessék, még egy cikk, amit ezzel zár kedvesen a költő:
"És a miheztartás végett: Sötét gazember a telebaszott kurva anyád. Meg jómagad. Ezt tartsd szem előtt Farkasházy, Világos?"
badog.blogstar.hu/2016/06/23/farkashazy/28150/
Ja. A visszafogottság mintapéldánya...

Zsoltbacsi 2017.05.18. 20:53:15

@Kopó:

" Továbbra sem tudtál mutatni. Cikkben tuti nem, blogban esetleg elvétve (nem a komolyabb véleményformálók, ha vannak ilyenek)"

Pedig a kozvetites elejen Bayer is emlitett ilyeneket. Az akasztasos szoveg peldaul totaw. Minimum akkora repektje van baloldalon mint Bayernek a tulfelen. Raadasul az ominozus cikk meg is jelent a hvg/168 oran (nem tudom melyiken)
Szoval nem jott be se szellnek se neked a bagatellizalas...

Kopó 2017.05.18. 22:02:35

@Zsoltbacsi: az akasztásos szöveg Facebook-komment. A 24-es Medvegy, meg a kollégája, nem emlékszem a nevére. Azt meg megírtam ,hogy egyrészt a Facebook-komment nem ugyanaz, mint a cikk, vagy akár a blogposzt (blogján kommentben még durvább Bayer, mint a cikkekben), másrészt az is érdekes, ha Bayer írói munkásságát Facebook-kommentekhez mérjük. Hasonlót a hasonlóhoz. ;) Tóta W. nem követelt akasztást a Fidesznek, olyan komolyan (még ha indulatból is) nem, ahogy Bayer. Irónia nem áll távol tőle, max. azt el tudom képzelni.) De nyugodtan rám cáfolhatsz, konkrét cikkel.
süti beállítások módosítása