Koppány mondja

Koppány vezérrel való mindennemű hasonlóság csupán a véletlen műve

Friss topikok

  • Kopó: @Zsoltbacsi: az akasztásos szöveg Facebook-komment. A 24-es Medvegy, meg a kollégája, nem emléksze... (2017.05.18. 22:02) Viszlát, uram!
  • Revolutionist: ETTŐL A NÁCI HAZAÁRULÓ ORBÁNDIKTATÚRÁTÓL CSAK ERŐSZAKKAL SZABADULHATUNK MEG!!! TALPRA MAGYAR!!! (2017.04.13. 21:15) Tünti ep. IV: New Hope
  • Gerilgfx: @Kopó: ha ezek voltak az érvek a felsorolt ,,tudományok'' mellett, akkor nem is tudom, miért nem o... (2017.04.08. 05:07) Business as usual
  • fátum: @maxval bircaman elemző: Pont ezt felejtetted el kihangsúlyozni abban a szövegben, amire reagáltam. (2017.01.13. 15:40) Botka-szóda*
  • Zsuzsanna Heltai: @luis5: Neeem, egyáltalán nem volt rendben! Kezdve onnan, h a fidesz a szélsőjobbal/focihuligánokk... (2016.10.31. 10:47) Előválasztás, aminek értelme is volna

Utolsó kommentek

  • Kopó: @Zsoltbacsi: az akasztásos szöveg Facebook-komment. A 24-es Medvegy, meg a kollégája, nem emléksze... (2017.05.18. 22:02) Viszlát, uram!
  • Zsoltbacsi: @Kopó: " Továbbra sem tudtál mutatni. Cikkben tuti nem, blogban esetleg elvétve (nem a komolyabb... (2017.05.18. 20:53) Viszlát, uram!
  • Kopó: @zord íjász: Továbbra sem tudtál mutatni. Cikkben tuti nem, blogban esetleg elvétve (nem a komolya... (2017.05.18. 14:58) Viszlát, uram!
  • apro_marosan_petergabor: @zord íjász: Ha figyeltél volna, nem is használtam a "liberalizmus" kifejezést. Mert ennek a cspat... (2017.05.18. 10:00) Viszlát, uram!
  • : @zord íjász: Egyetértek, tisztelettel (2017.05.17. 20:03) Viszlát, uram!
  • Utolsó 20

Címkék

1989. június 16. (1) 444 (1) 4k! (1) 888 (1) 9gag (1) ady (1) alaptörvény (1) alázat (1) államfelfogás (1) április 1 (1) április 6 (1) atommutyi (1) atv (1) bajnai (1) baloldal (1) bayer zsolt (1) boldogokasajtkeszitok (1) bornai tibor (1) botka (1) brian élete (1) bukás (1) civilek (1) corvinus (1) csodafegyver (1) deja vu (1) demagógia (1) demokrácia (2) demonstráció (1) deviancia (1) diákok (1) dk (14) DK (3) düh (1) e2014 (1) egyenes beszéd (1) eke (1) elemzés (1) ellentüntetés (1) ellenzék (4) ellenzéki kerekasztal (1) elmútnyócév (2) előválasztás (1) emlékezés (1) emlékezetpolitika (1) én (1) ep (1) ep választás (1) érdekképviselet (1) éretlenség (1) erőszak (1) etatizmuss (1) eu (1) európa (2) évforduló (1) fanatikus (1) farokméregetés (1) felelősség (1) felmérés (1) férfiasság (1) fidesz (6) fideszes hazudozás (1) fideszmaffia (1) fidesz frakcióülés (1) föderáció (1) forradalom (1) gárdistabűnözés (1) gfg (1) gondolkodás (1) gulyás márton (1) gumicsont (1) gurgen margarjan (1) gyerekkor (1) gyöngyösi márton (1) gyurcsány (4) gyurcsány ferenc (1) háború (1) HaHa (1) haha (1) hallgatói hálózat (4) határontúliak (1) hazafiság (1) hazaszeretet (1) helyreigazítás (1) hit (1) hoffman rózsa (1) homofóbia (1) homofóbok (1) höok (3) HÖOK (1) horthy (1) hűség (1) IDE (2) ide (1) időjárásjelentés (1) ifjúság (1) ifjú demokraták (2) Ifjú Demokraták (1) index (1) isis (1) iskola (1) istandwithceu (1) jobbik (3) jövő (3) jövőkép (1) június 16. (1) kádár (1) kádárizmus (1) kadhafi (1) kávézás (1) kdnp (1) kedves vezető (1) kelet (1) kerék-bárczy (1) keresztényüldözés (1) kisz (1) koalíció (2) koby (1) kommunista (1) kommunista kutyából polgári szalonna (1) koppány (1) kormányváltás (1) kossuth (1) kossuth-tér (1) közbeszéd (1) közel-kelet (1) köztársaság (1) kubatov (1) lázár (1) lemondás (1) lex ceu (1) lex dk (1) liberalizmus (2) lmp (3) louis vuitton (1) magáncsapatok (1) magány (1) magyarország (5) magyar gárda (1) március 15 (1) megmondóemberek (1) megoldás (1) melegek (1) méretproblémák (1) mesterházy (2) milla (2) minszterelnök (1) molnár csaba (1) mszp (3) múlt (1) nácik (4) németh szilárd (1) népszavazás (1) netadó (1) normális (1) nosztalgia (1) nyílt levél (1) nyitottság (1) nyugat (1) oktatás (3) oktatáspolitika (2) október 23 (1) oktogon (1) ombudsman (1) önvédelem (1) orbán (3) orbán viktor (9) örmény (1) összefogás (4) őszödi beszéd (1) paks (1) pártok (1) paternalizmus (1) pénisz (1) pm (1) polgári társadalom (1) politika (2) póló (1) pride (1) propagandisták (1) ramil safarov (1) rasszizmus (1) remény (2) rezsihazugság (1) rogán antal (1) róna péter (1) rózsás péter (1) schmitt pál (1) seggszáj (1) stabilitás (1) státusszimbólum (1) sykes-picot (1) szarvas koppány (1) szégyen (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (1) szembenézés (1) szent istván (1) színvonal (1) szobor (1) szociálliberalizmus (1) szólásszabadság (1) sztálin (1) tahó (1) tanmese (1) társadalom (1) tekintély (1) terrorizmus (1) terror háza (1) teszt (1) tévedés (1) tolerancia (1) tömblogika (1) történelem (1) trianon (1) tüntetés (7) tünti (1) tursványos (1) uralkodó (1) v (1) választás (2) választások (2) vallomás (1) visegrád (1) Címkefelhő

Business as usual

2017.04.04. 21:03 Kopó

Az őrültség nem más, mint ugyanazt tenni újra és újra, és várni, hogy az eredmény más legyen.
-Albert Einstein, állítólag

2017. április 4 kedd este hét óra van, odakint tüntetnek a CEU-ért a Kossuth téren. Nézem a közvetítést és érzem a deja vut. Bár nem teljes: ezúttal még csak védőfelszerelés sincs a rendőrökön, ennyire veszik komolyan az aktuális csapat.
Jó, még egy darabig skandálnak a Parlament előtt, aztán besötétedik és hazaszállingóznak (#nelegyenigazam).
Hányszor kint voltam ilyenen, de hányszor! És mindig ugyanaz: hirtelen belelkesülés, tömegek kint, esetleg tilitoli a rendőrökkel (akkor lett egyszer csupa lila a hátam, köztudottan nem fotelből prédikálok), aztán elhalt a dolog és minden ment tovább a maga útján.
cover_zaszlokkal.jpg
Nem, ez nem mai fotó. 2014 november 17-én is tüntettünk a Parlament előtt, akkor épp én lengettem EU-s zászlót. Hihetetlen, hogy nem tűnik fel egy csomó embernek, hogy hat éve csináljuk ugyanazt.
Két kivétel volt eddig, amikor tüntetésekkel eredményt lehetett elérni, a HaHa (az is csak részeredményt), meg a netadós megmozdulás. Mindkettőhöz az kellett, hogy eközben megzuhanjon a Fidesz a közvéleménykutatásokban, és megbomoljon az egyébként szilárd tömb. Amikor már Bayer Zsolt is kritizálja a kormányt (netadónál megtörtént), akkor azt a témát tényleg el kell engedni.
Nem egy nagy tüntetés készteti tehát meghátrálásra a kormányt, hanem a kitartás, és a kommunikációs vereség veszélye. Amíg az utóbbi nem fenyegeti a Fideszt, addig nem is törődik az ilyen tüntikkel: "előbb-utóbb megunják, hazamennek".
Eredmény pedig akkor van, ha nem unják meg és nem mennek haza, hanem demonstrálják, hogy komolyan gondolják.
A komolyangondolást pedig kétféleképpen lehet kimutatni:
1. Rendszeresen kimenni, esetleg le is táborozni a Parlament előtt, annyira, hogy már az úgynevezett közmédia is tudósítani kényszerüljön róla. Tematizálni a médiateret, folyamatos kommunikációs nyomás alatt tartva a kormányt. Nem tudom, megvan-e ehhez a kapacitás, de ha van Soros-gárda (Dumbledore Serege mintájára), most jól jönne a szervezői segítsége. Egyre cikibb lesz a dolog és a Fidesz egy idő után bármit megtesz, hogy szabaduljon a témától.
2. Felgyújtani a várost. Nem viccelek, ha a közrend felbomlik, a kormány vagy még több erőszakkal válaszol és ők lesznek az új szemkilövetők, vagy kockáztatja, hogy úgy néz ki, mint aki nem tartja kézben az irányítást, az pedig akkora presztízsveszteség, amiből nem áll fel egykönnyen. Nem mondom, hogy ez utóbbi követendő stratégia, azt mondom, működőképes. Nem uszítás ez, elemzés. Örülnék, ha nem ez valósulna meg.
(Speciel a netadós megmozdulásoknál mindkettő benne volt, inkább a kitartás, de megmutatták azt is, hogy hajlamosak agresszióra, amikor billentyűzetekkel bombázták a Fidesz-székházat. Hiába, aki az erőből ért, azzal erőből kell tárgyalni.)
Vagy ott a c-terv: a szavazóképes tömeg legyűri finnyásságát, és 2018-ban elmegy szavazni a demokratikus/progresszív/ballib/sorosbérencz ellenzékre (perpill mindenki hívja, ahogy akarja), olyanoknak adva át a hatalmat, akik lehet, hogy országos balfaszok (tekintve, hogy egy évvel a választások előtt még mindig egymással tökölnek), de tán pont a balfaszságuk miatt csak tizedannyit tudnának lopni, mint ezek, működtetnék a demokratikus intézményrendszert és legalább nem stadiont építenének, hanem kicsivel több kórházat és iskolát. Jó lenne, ha jobb lenne az elitünk, de egyelőre ez a nép ennyit tudott kitermelni magából. Bár az új generáció mutat némi reménységet, csak maradjon is meg az utánpótlásképzés!

A bejegyzés trackback címe:

https://koppanymondja.blog.hu/api/trackback/id/tr7212401765

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szarvas Koppány Bendegúz: Business as usual 2017.04.04. 21:39:02

Hányszor kint voltam ilyenen, de hányszor! És mindig ugyanaz: hirtelen belelkesülés, tömegek kint, esetleg tilitoli a rendőrökkel, aztán elhalt a dolog és minden ment tovább a maga útján.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.04. 21:13:46

A nép nem akar liberális országrombolást, így mindig csak párszáz, maximum párezet ember fog kiállni mellettetek, az a törpe kisebbségi minirtéteg, akinek anyagi érdeke az országrombolás.

Még ahhoz is kevesen vagytok, hogy igazi rendbontást szervezsetek. Elég rátok 100 rendőr, fegyverek nélkül, azaz abszolút békés eszközökkel le lehet titeket állítani.

S a kormányzat is ismeri azokat a kézikönyveket, melyek az erőszakos tüntetések szítását taglalják. Elfelejted, hogy pár éve még a fideszes agytröszt is a ti oldalatakon állt, s ki lettek akkor oktatva Soros pénzén minden ilyesmiről.

Nincs esélyeket. A nép nem kér az elmúlt 20 év liberális őrültségéből. Örül, hogy az ország már más út felé tapogatózik.

Ennyi az egész.

Kopó 2017.04.04. 21:21:08

@MaxVal BircaMan HJCD: "A CEU helyét sóval kell behinteni" nyilatkozta Toroczkai László, Jobbik-alelnök. Ez lenne az országrombolás, nem az, amit a liberálisok csinálnak.

Gerilgfx 2017.04.04. 23:48:57

szegény progresszív gender-romológusok, még a végén dolgozni is el kell menniük.

Kopó 2017.04.05. 01:27:29

@Gerilgfx: CEU-s diplomával elég könnyen tudnak.

Gerilgfx 2017.04.05. 02:18:44

@Kopó: ja. egy zsíros állami munkahelyre, egy állam által kierőszakolt munkakörbe, vagy mosogatni a mcdonaldsba. az ott tanított ,,tudományok'' nem képviselnek értéktermelő erőt.

www.ceu.edu/hu/kee/magyar/mester

nem tudom elképzelni azt, hogy lépkedek az utcán, és egyszercsak szűkségem legyen egy jó reneszánsz tanulmányi specialistára, egy kiváló romológusra, vagy egy genderelméletszakértőre.

szerintem orbán helyesen teszi, hogy fellépett az áltudományok ellen.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.05. 06:01:21

@Kopó:

Toroczkai egy fasz, aki mindig mindent túlzásba visz.

Őszödi Majom 2017.04.05. 08:50:58

"Azt gondolom, hogy lesznek konfliktusok gyerekek. Igen, lesznek. Lesznek tüntetések, lesznek. Lehet tüntetni a Parlament előtt, előbb-utóbb megunják, hazamennek."

Jolka40 2017.04.05. 12:40:02

Ne higgyétek el, hogy a tüntetések hiábavalóak! Olyan ez, mint a patak - kivájja a medret magának, ha lassan is.

Treff Bubi 2017.04.05. 13:04:21

Bircának abban tényleg igaza van, hogy a magyar ellenzékből teljesen hiányzik az erőszak, vagy az arra való hajlam. Nálunk csak a jobboldalon tartanak bevethető kopaszcsapatokat, míg mondjuk Csehországban, Németországban, Franciaországban a szélsőbalosok / anarchisták is rendesen szét tudják verni a városokat. Érdekes ez.

Gérard Duchemin 2017.04.05. 13:42:11

@MaxVal BircaMan HJCD: Hülye rohadt ávós fasiszta náci disznó vagy. Nem, dehogy haragszom rád, nagyon szeretlek, elmondtam mi vagy.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.05. 13:58:21

@Gérard Duchemin:

Te is tudod, édes makákóm, hogy ezek egyike se vagyok, de mivel ti ott, Soros gazdánál képtelen vagytok évek óta fogást találni rajtam, így csak a dühös és alaptalan rágalmazás maradt.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.04.05. 13:58:23

@MaxVal BircaMan HJCD: Nem azért vannak kevesebben és nem azért nem vernek szét ezek a tüntetők, hanem mert a baloldal hívei sokkal műveltebbek és kulturáltabbak. A fidesznyikek számtalanszor megmutatták már, hogyha nem tetszik nekik valami, akkor lezárják, szétverik, felgyújtják fél Budapestet. A kopasz hordákat bárhová kivezénylik, oszt' hadd szóljon. Emellett Mao Csútung 2002 óta folyamatosan hergeli a fideszvallás híveit.
Azt is észre kell venni, hogy a csúti csodacsatár ellenfelei nem a liberálisok, hanem a demokraták. Az ő ellenfele nem a liberalizmus, hanem bárki és bármi, ami a szabad rablását biztosító teljhatalmát fenyegeti.
Úgyhogy feledkezz már el a ballib gágogóshowdról! Kösszy! :)

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.04.05. 13:59:36

CEUtanázia?

Az, aki ma élve temet
El egy egész egyetemet,
Tartson maga előtt jelet:
„Sötét középkori lelet”!

Ős patkány most új kórt terjeszt,
S azt, ki kiejteni mer Yes-t,
(Mivel e szó nemzetközi)
Leidegenügynöközi?

CEU-t tönkre sújtó erő
Reméljük, hogy hamar merő
Rosszullétként illan tova,
S kidől, mint a Patás lova*!

Messze hajítja el Böde,
Belepi a múltnak köde,
Nem jön többé hívatlanul,
S aki akar, CEU-n tanul!

*Sanyiii!!! Sanyikáám!!!

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2017/04/ceutanazia.html

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.05. 14:00:46

@Treff Bubi:

Nem hiányzik belőlük, olvass ballib kommentelőket, akik folyton akasztani akarnak, lámpavasozni, ellenfeleket bebörtönözni, pártokat betiltani, stb. Csak hát kell társadalmi támogatottság is, mert ennek hiányába hiába az erőszak, másnap összeomlik minden.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.05. 14:04:00

@Frady Endre:

S lám, magadnak mondasz ellent. 2006-ban 20-30 ezer ember tüntetett napokig, a Kossuth teret ők uralták, nagyobb részük erőszakos bunkó lumpen volt, mégse érték el egyik céljukat se. Sőt, éppen ez erősítette meg Gyurcsányt saját pártjában további 3 évre!

kiskutyauto 2017.04.05. 14:20:11

amikor hazaáruló náci diktátor bitorolja illegitim hatalmát és rabolja ki az országot, rombol le és tesz tönkre mindent, hogy lenne már sima tüntetésnek bármi hatása? Pontosan a tüntetések hatástalansága is bizonyíték arra hogy hazaáruló nemzetellenes bűnöző maffia bitorolja a hatalmat. Hiszen ahol korrekt kormány van, ott van hatása a tüntetéseknek. Node mi kéne még? Nép mi mást tehet? Fogjon fegyvert? Milliók vannak az országban, akik szívesen megtennék; de vesztenivalója mindenkinek van... mindenki százszor is meggondolja hogy ilyenbe belevágjon... egy háborúnak ugyanis csak vesztesei vannak... A magyar nép történelmi szégyene hogy megszavaz egy ilyen rablógyilkos náci bűnbandát újra és újra, és az EU, azaz Európa történelmi szégyene hogy eltűri hogy egy tagállamában diktatúrát hozzon létre egy maffiakormány és még fizeti is a cehhet...

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.04.05. 14:25:06

@MaxVal BircaMan HJCD: Miért is mondok ellent magamnak? Te is bunkó jobber tüntetőkről írsz, akik tönkretették a Kossuth teret. Nem a balosok trágyázták tele azt sem... :)))

illaim 2017.04.05. 14:33:59

Ez a gyűlölködő fideszes csürhe már megint ellepte a blogot!
Lehetetlenné téve a normális diszkurzust.

hoplita 2017.04.05. 14:43:55

@Gerilgfx:
Nekem kéne két genderszakértő, meg három romológus, mert a jövő héten kezdek egy melót és lelépett pár kubikosom.:)
Szerszámot biztosítok, 6 ezer a napszám, fizetés kéthetente.

hoplita 2017.04.05. 14:45:06

@illaim:
Most a diskurzust, vagy a díszkurzust?:)
Amit te írtál olyan nincs....

nemecsekerno_007 2017.04.05. 15:24:18

A KORMÁNY BŰNE:

- folyamatos cirkusz
- sok látványos intézkedés, kevés eredmény
- mellébeszélés / gumicsont szórás
- álproblémák gyártása (mintha nem lenne elég valós probléma)

ELLENZÉK BŰNE:

- töketlenség
- asszisztál a folyamatos cirkuszhoz
- annyi a programjuk, hogy eltörölnék a kormány azon intézkedéseit amelyeket a választók támogatnak.
- rácsapnak minden gumicsontra

CIVILEK BŰNE:

- asszitálnak a cirkuszhoz
- rácsapnak minden gumicsontra
- meg se próbálnak beszélni az inaktív szavazókkal/ meg egyáltalán a szavazókkal.
- nagyívű elméleteket gyártanak, közhelyeket szajkóznak

Nagyjából ennyi, csak azt nem tudom kire lehetne szavazni?

sas70 2017.04.05. 15:32:36

@Gerilgfx: Régen voltak olyan szakmák, hogy harisnya szemfelszedő, telex gép kezelő és a teheneket fejőnők fejték. Ma már patkoló kovácsot, kötélverőt és lábas foltozót is max. hagyományőrző körben találsz, de nyilvános telefont sem sokat.
Változik ez a kurva világ, de nekünk nem kell, mert csak az a rendes munka, amit két kezivel csinyál a ember!
Szóval maradjunk csak rendes, magyar, harmadik világbeli emberek, mert az a nekünk való!

illaim 2017.04.05. 15:39:34

@hoplita: Miért? Te úgy gondolod, hogy a másik van?
Egyébként kösz! :-))

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.04.05. 15:40:19

@MaxVal BircaMan HJCD: Na, ezért nincs erőszakos baloldali tüntetés. A baloldal nem azért megy tüntetni, mint a jobb, ahol az utcára hergelt bunkók verekedni akarnak, hanem azért, mert egy lapra szerelt Ikea diktátor folyton szembe megy a józan ésszel, a kultúrával, a demokráciával, az erkölcsökkel, ők pedig szeretnék kifejezni, hogy ezzel nem értenek egyet. A baloldali tüntetőknek nem az ország szétverése a céljuk, hanem a megjobbítása. Ez a nagy különbség! ;-)

nemecsekerno_007 2017.04.05. 15:45:26

@sas70:

Az, hogy mi piacképes v. nem több teljes cikket megérne, de ez már messze nem a CEU problémája.

Az "értelmiség" azon arrogáns hozzáállása, hogy az állam csak adja a pénzt és ne pofázzon bele mit tanítsanak legalább akkor demagógia mint a "csak a kétkezi munka a munka".

A suttyóknak még elnézi az ember az ilyen mentalitást, de egyetemet végzett embereknek már nem annyira.

Az egyetemi autonómia egyébként az jelentené, hogy azt pofázol amit akarsz és onnan szerzel pénz is ahonnan akarsz.

És így majdnem azt küldesz el a fa****ba akit akarsz. Persze ez a rendszer nem annyira kényelmes.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.05. 16:12:12

@Frady Endre:

Mindenki jobbításnak hiszi azt, amit akar, ezzel nem mondtál semmit.

sas70 2017.04.05. 16:16:36

@nemecsekerno_007: A CEU-n azt tanítanak, amit akarnak, mert nem a magyar állam tartja el őket és a diákok azért fizetnek, amit tanulni akarnak!

Az egyetemi autonómia igenis azt jelenti, hogy azt tanítanak amit akarnak, ha az állam ebbe bele akar szólni, akkor erre tökéletes egy ösztöndíj program, vagy kutatási pályázat program. Ez egyrészt elegánsabb, másrészt hosszú távon sokkal hatékonyabb, mint bármit direkt előírni.
Lehet, ha Flemingnek előírják, hogy köteles minden Petri-csészét elmosni, nem felejti ott és nem fedezi fel a penicillint.

A rohadt életbe tekintsük már végre nagykorúnak az embereket, a társadalmat és ne kibaszott politikusok akarják már jobban tudni a szakembereknél, a szakmájukat!

Persze ez az egész nem erről szól, hanem csak és kizárólag Orbán hatalmáról. Egyrészt arról, hogy bármit megtehet, másrészt arról, hogy mindig kell egy ellenség kép, aki ellen harcolhat, mert amit kormányzás név alatt művelnek, az még a minősíthetetlen kategóriát is alig súrolja.

Zionnépe 2017.04.05. 16:17:22

Csak az igazi csürhe csinál így fesztivált és próbál hisztizve, törve-zúzva kierőszakolni valamit.

A Momentum példája és a Fidesz Kubatov-listája jó példa arra, hogy kell érvényt szerezni!

Kell egy rendes elnökjelölt, egy ellenzéki összefogás, egy hiteles megvalósítható program (igen azon túl, hogy "mimajdmindentvisszacsinálunk") és minden létező felületen aláíríaokat, emailcímeket, elérhetőségeket gyűjteni azoktól, akiknek elegük van.

Ha megvan a kritikus tömeg, akkor meg lépni, de törvényesen!

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.04.05. 16:26:35

@MaxVal BircaMan HJCD: Jézus!!! Mit lehet ezen nem érteni?!
Amikor a baloldal tüntet, akkor nem veri szét a fél várost, mert intelligens emberek erőszakmentesen demonstrálnak a diktatúra kiépítése ellen.
Amikor a jobboldal tüntet, akkor felheccelt talpasok és egybenyakú kopaszok keresik a lehetőséget, hogy romboljanak, randalírozzanak.
EZ A KÜLÖNBSÉG.

Zionnépe 2017.04.05. 16:32:41

@Frady Endre: De mi szükség rá egyáltalán? Szerinted hol veszik komolyan a pár ezres tömeget egy fesztiválon kívül?

Ahoz minimum hetekig kéne megbénítani a fővárost, hogy lemondjanak, urambocsá elismerjék, hogy elcsesztek mindent. Ez meg csöppet sem reális.

Viszont annyi ideje mindenkinek van, meg net elérése is, hogy hálózatot lehessen a szavazásokra, aláírásokra szervezni!

nemecsekerno_007 2017.04.05. 16:43:04

@sas70: "A CEU-n azt tanítanak, amit akarnak, mert nem a magyar állam tartja el őket és a diákok azért fizetnek, amit tanulni akarnak!..."

Jaja, a többi egyetemnek is így kéne csinálnia :) Az állam mint megrendelő lépne fel, de akkor nyílván sok tanszéknek át kéne alakulnia, kicsit üzletibb gondolkodásra :)

"A rohadt életbe tekintsü..."

Én ezt maximálisan támogatnám, csak még mindig kb. a lakosság fele így v. úgy de az állami elosztórendszerből él.
Ezt elég nehéz "demokratikusan" felszámolni, illetve lehetne ha lenne társadalmi megegyezés. Mert ha 4 év múlva valamelyik populista idióta visszaállítja a régi rendszert.
"A semmittevés kompromisszuma" ahogy élő klasszikusunk mondta.

"Persze ez az egész nem erről szól, hanem csak és kizárólag Orbán hatalmáról. Egyrészt arról, hogy bármit megtehet..."

Ha ez igaz lenne, akkor símán le lehetne szavazni. De nem ez történik és ennek az ellenzék, a média és a civilek is okai. Amíg senki sem tud alternatívát nyújtani a passzív szavazóknak, addig nincs miről beszélni.
Egyszerűbb mást hibáztatni, de nem eredményes. Nagyjából ezért van ez a helyzet.

Egyébként meg alapból foglalkozunk orbitális faszságokkal nap mint nap, valahogy nem meg a fókuszált gondolkodás, meg az eredmény-orientált cselekvés.
Hisztokrácia, így tudnám hívni.

De tényleg nagyon hülyék vagyunk, nagyobb létszámban. Gondolj bele egy lakógyűlésbe.

hoplita 2017.04.05. 17:11:12

@MaxVal BircaMan HJCD:
Egy jó kis gangbang sem anyukád nélkül, kérődző barom.
Te egész nap a netre okádsz, húgyagyú fityiszmajom?

Zionnépe 2017.04.05. 17:16:21

@nemecsekerno_007: Ameddig nincs megegyezés, csak "egyéni" pártérdekek és passzivitás az állampolgárok részéről, addig kvázi bármit megtehet a kormány.

Más kérdés, hogy a kormány is belenyúl az eredménybe...

hoplita 2017.04.05. 17:19:30

@Frady Endre:
Ugyan már, faszikám...!

Az a helyzet, hogy nehéz dolog nyuggerekkel, meg sörösüvegvállú cociológusokkal tévét ostromolni vagy barikádot építeni.
Ahhoz kicsit adekvátabb egyedek szükségeltetnek, olyanok meg arrafelé mutatóba sincsenek.:DDDD

nemecsekerno_007 2017.04.05. 17:32:49

@Zionnépe: "Ameddig nincs megegyezés, csak "egyéni" pártérdekek és passzivitás az állampolgárok részéről, addig kvázi bármit megtehet a kormány...."

Ez már a következmény. Az oka az, hogy a lakosság kb. fele, még mindig az állami újraelosztó rendszerből él (ill. eu-s újraelosztó) vagyis anyagilag függ az államtól, de ugyanúgy 1 szavazata van, mint a többinek.
Ki az aki eret vág saját magán? Miközben a populizmus nálunk népbetegség? A Kádár rendszer se véletlenül tudott 30 évig működni, csak hitel kellett hozzá.

nemecsekerno_007 2017.04.05. 17:35:41

@Zionnépe: Ja és még valami.

Az "ellenzék" meg azzal kampányol, hogy adóztassuk meg a gazdagokat :) Ja persze, aztán még akit érnek.

Hát kösz nem, ennél még ezek is jobbak, pedig messze nem jók :)
Ha meg valaki azzal kampányolna, hogy mindenkinek vagyonfelmérés, utána egyéni nyugdíjmegállpítás, meg fizetős felsőoktatás, egészségügy akkor gyorsan előjönnek az "Ingyen sör, ingyen pénz" szlogenek :)

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.04.05. 17:58:59

@hoplita: Gratulálok, hogy neked a demokrácia tévéostromot és barikádépítést, azaz mások munkájának a lerombolását és normálisan élni akaró emberek megfélemlítését jelenti. Bravó!

hoplita 2017.04.05. 18:49:16

@Frady Endre:
Csak tényt állapítottam meg.
Írjad csak a kínrímeidet, meg rettegjé', bazmeg.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.05. 20:11:15

@Frady Endre:

Olvastad a cikket, mely alá kommentelsz. Éppen azt vázolja a szerző, amit te tagadsz.

Kopó 2017.04.06. 23:48:13

@Gerilgfx: Közvetlenül talán nincs szükséged reneszánsz-szakértőre, de azért általánosságban hasznos dolog tisztában lenni a múltunkkal. Hogy tanuljunk belőle, na nem mintha szoknánk...
Romológusra nem lenne szükség? Hát ja, a roma kultúra már tényleg széjjel van kutatva, a cigányok helyzete rendezett ,tényleg elmehetne az összes romológus krumplit sütni, romákkal kapcsolatban tényleg nincs új a nap alatt...
Jó nagy hülye vagy, de nem baj, azt mondják az Alföldön, "ilyen embörnek is köll lönni".

Gerilgfx 2017.04.08. 05:07:58

@Kopó: ha ezek voltak az érvek a felsorolt ,,tudományok'' mellett, akkor nem is tudom, miért nem orbánnak küldted el őket. biztos meghajlott volna előttük.
süti beállítások módosítása