Koppány mondja

Koppány vezérrel való mindennemű hasonlóság csupán a véletlen műve

Friss topikok

  • Kopó: @Zsoltbacsi: az akasztásos szöveg Facebook-komment. A 24-es Medvegy, meg a kollégája, nem emléksze... (2017.05.18. 22:02) Viszlát, uram!
  • Revolutionist: ETTŐL A NÁCI HAZAÁRULÓ ORBÁNDIKTATÚRÁTÓL CSAK ERŐSZAKKAL SZABADULHATUNK MEG!!! TALPRA MAGYAR!!! (2017.04.13. 21:15) Tünti ep. IV: New Hope
  • Gerilgfx: @Kopó: ha ezek voltak az érvek a felsorolt ,,tudományok'' mellett, akkor nem is tudom, miért nem o... (2017.04.08. 05:07) Business as usual
  • fátum: @maxval bircaman elemző: Pont ezt felejtetted el kihangsúlyozni abban a szövegben, amire reagáltam. (2017.01.13. 15:40) Botka-szóda*
  • Zsuzsanna Heltai: @luis5: Neeem, egyáltalán nem volt rendben! Kezdve onnan, h a fidesz a szélsőjobbal/focihuligánokk... (2016.10.31. 10:47) Előválasztás, aminek értelme is volna

Utolsó kommentek

  • Kopó: @Zsoltbacsi: az akasztásos szöveg Facebook-komment. A 24-es Medvegy, meg a kollégája, nem emléksze... (2017.05.18. 22:02) Viszlát, uram!
  • Zsoltbacsi: @Kopó: " Továbbra sem tudtál mutatni. Cikkben tuti nem, blogban esetleg elvétve (nem a komolyabb... (2017.05.18. 20:53) Viszlát, uram!
  • Kopó: @zord íjász: Továbbra sem tudtál mutatni. Cikkben tuti nem, blogban esetleg elvétve (nem a komolya... (2017.05.18. 14:58) Viszlát, uram!
  • apro_marosan_petergabor: @zord íjász: Ha figyeltél volna, nem is használtam a "liberalizmus" kifejezést. Mert ennek a cspat... (2017.05.18. 10:00) Viszlát, uram!
  • : @zord íjász: Egyetértek, tisztelettel (2017.05.17. 20:03) Viszlát, uram!
  • Utolsó 20

Címkék

1989. június 16. (1) 444 (1) 4k! (1) 888 (1) 9gag (1) ady (1) alaptörvény (1) alázat (1) államfelfogás (1) április 1 (1) április 6 (1) atommutyi (1) atv (1) bajnai (1) baloldal (1) bayer zsolt (1) boldogokasajtkeszitok (1) bornai tibor (1) botka (1) brian élete (1) bukás (1) civilek (1) corvinus (1) csodafegyver (1) deja vu (1) demagógia (1) demokrácia (2) demonstráció (1) deviancia (1) diákok (1) DK (3) dk (14) düh (1) e2014 (1) egyenes beszéd (1) eke (1) elemzés (1) ellentüntetés (1) ellenzék (4) ellenzéki kerekasztal (1) elmútnyócév (2) előválasztás (1) emlékezés (1) emlékezetpolitika (1) én (1) ep (1) ep választás (1) érdekképviselet (1) éretlenség (1) erőszak (1) etatizmuss (1) eu (1) európa (2) évforduló (1) fanatikus (1) farokméregetés (1) felelősség (1) felmérés (1) férfiasság (1) fidesz (6) fideszes hazudozás (1) fideszmaffia (1) fidesz frakcióülés (1) föderáció (1) forradalom (1) gárdistabűnözés (1) gfg (1) gondolkodás (1) gulyás márton (1) gumicsont (1) gurgen margarjan (1) gyerekkor (1) gyöngyösi márton (1) gyurcsány (4) gyurcsány ferenc (1) háború (1) HaHa (1) haha (1) hallgatói hálózat (4) határontúliak (1) hazafiság (1) hazaszeretet (1) helyreigazítás (1) hit (1) hoffman rózsa (1) homofóbia (1) homofóbok (1) höok (3) HÖOK (1) horthy (1) hűség (1) IDE (2) ide (1) időjárásjelentés (1) ifjúság (1) ifjú demokraták (2) Ifjú Demokraták (1) index (1) isis (1) iskola (1) istandwithceu (1) jobbik (3) jövő (3) jövőkép (1) június 16. (1) kádár (1) kádárizmus (1) kadhafi (1) kávézás (1) kdnp (1) kedves vezető (1) kelet (1) kerék-bárczy (1) keresztényüldözés (1) kisz (1) koalíció (2) koby (1) kommunista (1) kommunista kutyából polgári szalonna (1) koppány (1) kormányváltás (1) kossuth (1) kossuth-tér (1) közbeszéd (1) közel-kelet (1) köztársaság (1) kubatov (1) lázár (1) lemondás (1) lex ceu (1) lex dk (1) liberalizmus (2) lmp (3) louis vuitton (1) magáncsapatok (1) magány (1) magyarország (5) magyar gárda (1) március 15 (1) megmondóemberek (1) megoldás (1) melegek (1) méretproblémák (1) mesterházy (2) milla (2) minszterelnök (1) molnár csaba (1) mszp (3) múlt (1) nácik (4) németh szilárd (1) népszavazás (1) netadó (1) normális (1) nosztalgia (1) nyílt levél (1) nyitottság (1) nyugat (1) oktatás (3) oktatáspolitika (2) október 23 (1) oktogon (1) ombudsman (1) önvédelem (1) orbán (3) orbán viktor (9) örmény (1) összefogás (4) őszödi beszéd (1) paks (1) pártok (1) paternalizmus (1) pénisz (1) pm (1) polgári társadalom (1) politika (2) póló (1) pride (1) propagandisták (1) ramil safarov (1) rasszizmus (1) remény (2) rezsihazugság (1) rogán antal (1) róna péter (1) rózsás péter (1) schmitt pál (1) seggszáj (1) stabilitás (1) státusszimbólum (1) sykes-picot (1) szarvas koppány (1) szégyen (1) szélsőjobb (1) szél bernadett (1) szembenézés (1) szent istván (1) színvonal (1) szobor (1) szociálliberalizmus (1) szólásszabadság (1) sztálin (1) tahó (1) tanmese (1) társadalom (1) tekintély (1) terrorizmus (1) terror háza (1) teszt (1) tévedés (1) tolerancia (1) tömblogika (1) történelem (1) trianon (1) tüntetés (7) tünti (1) tursványos (1) uralkodó (1) v (1) választás (2) választások (2) vallomás (1) visegrád (1) Címkefelhő

Tünti ep. IV: New Hope

2017.04.13. 01:30 Kopó

Egy hete sincs, hogy megírtam, hogy két útját látom annak, hogy sikerrel járjon tüntetés a NER Magyarországán. Egy kis erővel (csak, mint amennyi akkor volt, mikor billentyűzettel dobálták a Fidesz-székházat a netadó ellen), vagy kitartással. Nem számítottam rá hogy ilyen hamar eredménye lesz a szavaimnak, bár ez részben a véletlennek köszönhető. Én magam sem gondoltam bele, mekkora lehetőséget rejt az Oktogon. Kossuth térben gondolkodtam, ott táborverésben, rendszeres odalátogatásban, satöbbi.

Ehhez képest ma (tegnap), amikor láttam, hogy valakik eseményt csinálnak Occupy Oktogon címmel, elgondolkodtam. Amikor pedig a tömeg megtelepedett ott menet közben, megbizonyosodtam, hogy az Oktogonban igenis van potenciál.

Lássuk be, a vonulgatásnak hosszú távon nincs jövője. Egyszer csak elege lesz a tömegnek abból, hogy mászkál össze-vissza, ha rendőrsorfal van, nekifeszül és visszapattan- vagy azt sem, eközben meg változás nincs. Demoralizáló eléggé ám az ilyen hosszú távon. Mint írtam odébb, láttam ilyet eleget. Ebből jön az, hogy "előbb-utóbb megunják, hazamennek". Kukát gyújtani és rendőrautót borogatni meg nem hajlandó ez a zistenadta tömeg, ezek ilyen megrögzött jólelkek, csupa libsi demokrata, hát pfejj.

Mi a megoldás? Ha se mászkálás, se harc, akkor marad a megtelepedés. Megállni valahol és ott maradni. Akár békésen, á la Gandhi. Ötvözve a két általam vázolt módszer előnyeit: ha jó helyen telepednek meg,a táborozók folyamatosan szem előtt vannak, teret adnak ellenzéki üzenetekhez, és nagyon rossz sajtó felszámolni őket.

Négy ilyen állandó tüntetésről tudok kapásból: Nagy-Navarroék (ha még ott vannak az MTVA előtt), Szabó Gábor "Tuareg"-ék a Kossuth téren, a Szabadság téren levők és a Ligetvédők. Eddig egyikük sem buktatott kormányt, de van egy közös pontjuk, amiben az Oktogon eltér: mind kikerülhető. Igaz, Tuaregék a Nemzet Főterén vannak, de ott nincsenek útban, nincsenek szem előtt, belesimulnak a látképbe látványosságként, vagy inkább tereptárgyként.

Az Oktogon nem ilyen hely, hanem sokkal jobb. Jól védhető, "belakható", négy széles úton keresztül megközelíthető.Szem előtt van, és útban is, ha szükséges. Közlekedési csomópont, ami viszont pótolható. Ki lehet bírni, ha egyszer nem elhúzódó, túlárazott felújítás, vagy üzemzavar miatt jár korlátozottan a villamos. De még át is lehet engedni a négyeshatost, a teret meg körforgalommá lehet alakítani, és középen kialakítani azt, ami nem a "szabadság kis köre", hanem a nagy nyolcszöge lenne. Minimális szervezőmunka terepen, ennyire még a P (egykori PM, egykori Együtt-PM, ha valakinek úgy ismerős) is képes lenne.

Meg lehet telepedni, programot szervezni, akár műhelymunkát is végezni, ellenzéket építeni, a lehetőségek végtelenek. Aztán maradni, addig, amíg szükséges. Ki tudja? Kiindulhat innen egy mozgalom, aminek a tagjai aztán a mi Viktorunknak fogják elzsákmányolni az arany wc-keféjét.

A bejegyzés trackback címe:

https://koppanymondja.blog.hu/api/trackback/id/tr2312420803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.13. 05:40:13

Semmi se történt. Kiment pár fizetett álcivil, s kész.

A nép többsége nem áll ki a liberálisok mellett, s a fitalaok zöme még kevésbé. A lgtöbb liberális szavazó a nyugdíjasok között van, akik ritkán mennek tüntetni.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2017.04.13. 08:29:33

Az "egykori PM" rövid neve jelenleg Párbeszéd, nem pedig P. (a teljes maradt Párbeszéd Magyarországért)
Együtt-PM meg sosem létezett mint szervezet, végig két önálló párt szövetsége volt.

nemecsekerno_007 2017.04.13. 13:22:45

Most akkor ő a Messiás vagy nem?

:)

Gyerekek, akkor mentek ki tüntetni amikor a patás akarja.
Az ellenzék meg vígan asszisztál ehhez, mást nem tud.

Szót kéne érteni az emberekkel, oszt választást nyerni.
De a Kádár-rendszerben szocializálódott értelmiségünk, meg ezek szellemi utódia erre képtelenek.

Olyanok mint régen a papok:

- Érthetetlen nyelvet beszélnek
- Nem tűrnek ellentmondást
- Aki ellentmond azt keresztre feszítik

És még arrogánsak is. Sok sikert mindenhez :)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.13. 13:49:16

Nem lehet a akadályozni százezrek közlekedését csak mert valakinek nem tetszik a 2014-es szabad és demokratikus választások eredménye.

1 év múlva lesznek választások, tessék akkor Orbánnál több szavazatot szerezni! Ha pedig nem megy, tessék belenyigodni, hogy a többség Orbánt akarja. Ez a demokrácia. Tessék demokratának lenni...

Ma Baker 2017.04.13. 13:49:57

Ennyire képes az ellenzék. Még akkor is ha importálnak melléjük egy rakás külföldi sorosistát.
Bulizva vonulgatnak, Orbánt csujogatnak. Bár a csujogatás gondolom nekik derogál, inkább szkrímelnek.
Szánalom.

s 2017.04.13. 14:08:40

@MaxVal BircaMan HJCD: Igazi kretén vagy. "A lgtöbb liberális szavazó a nyugdíjasok között van", írod, holott mindenki ismeri a tényt, hogy az idősek az igazi fidesz szavazók. Őket akarja orbán levásárolni a nyugdíjakkal, az egyetemek baszogatása is nekik mindegy, a fiataloknak pedig nem. Ha ennyire nem érted a szituációt, akkor mi a fasznak írogatsz hülyeségeket?

Vid ispán 2017.04.13. 14:12:08

Akárhogy erőlködnek a ballibák, nem fognak győzni. A választók egyharmada Orbánt támogatja, egyharmad sohasem szavaz, egyharmad gyűlöli Orbánt. Viszont az Orbánt gyűlölő egyharmad több, mint fele a ballibeket még jobban gyűlöli, mint Orbánt. Így ők vagy szintén nem mennek el szavazni, vagy – jobb híján – leszavaznak Orbánra, esetleg a Jobbikra. Ráadásul a ballibek választói elsősorban a 65 év feletti korosztályból kerülnek ki, úgyhogy azzal is számolniuk kell, hogy 4 vagy 8 év múlva annyian sem lesznek, mint ma, mert egyszerűen kihalnak a szavazóik. Utánpótlásuk meg kb. annyi, ahányan a Lauderben érettségiznek egy-egy évben. Ez pedig édeskevés.

room_101 2017.04.13. 14:15:26

@s: Mert Birca, bár nem nyugdíjas, de kretén.

nick papagiorgo 2017.04.13. 14:20:00

Oktogon, mint a szabadság nagy nyolcszöge témában:

Nem igazán hinném, hogy az Oktogon, vagy bármely más nagy forgalmú közterület "elfoglalása" hosszabb távon egyáltalán megvalósítható lenne, csaxólok.
De még ha megvalósítható is lenne, akkor sem lenne túl gyümölcsöző - az illető alakulatot utálók száma ugrásszerűen nőne meg.
Még akkor sem jó ötlet, ha az Oktogon "jól védhető" (kitől/mitől akarjuk védeni?)
:)

room_101 2017.04.13. 14:20:17

@MaxVal BircaMan HJCD:
2006-ban is ilyen lelkesen tiltakoztál, mikor ennél sokkal több helyen akadályozták százezrek közlekedését, meg még 56 ünnepét is szétbaszták. Na ugye, hogy nem.

Demokrácia meg nem az, hogy négy évente kitölthetsz egy szavazólapot, hanem annál sokkal több.
De neked ezt úgyis hiába magyaráznák, úgyse értenéd.

nyelv-ész 2017.04.13. 14:26:52

Ez a cikk a Hírcsárdáról van? Végigröhögtem az egészet. A műhelymunka meg az ellenzék építése volt a legjobb a végén.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2017.04.13. 14:34:06

ezt az importtüntető baromságot tényleg elhiszi valaki?

nick papagiorgo 2017.04.13. 14:36:43

@nyelv-ész:
műhelymunka = kasznyilakatos az Oktogon kellős közepén. Éjjel-nappal nyitva :)

nick papagiorgo 2017.04.13. 14:40:19

@peetmaster:
Hát, a CEU mellett pl. leginkább a CEU hallgatói tüntettek, azoknak meg 80%-a nem magyar, ugye :)

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2017.04.13. 14:57:49

@nick papagiorgo: a ceu mellett mi tüntettünk vagy 70 ezren, akik közül elég kevés, arányosan, a CEU-hallgató.

I-Work 2017.04.13. 15:08:10

Te Kopó!
Írod: "Lássuk be, a vonulgatásnak hosszú távon nincs jövője. Egyszer csak elege lesz a tömegnek abból, hogy mászkál össze-vissza, ha rendőrsorfal van, nekifeszül és visszapattan- vagy azt sem, eközben meg változás nincs. Demoralizáló eléggé ám az ilyen hosszú távon."
...
Csak azért, mert te írod, nem biztos, hogy rögtön bele is kell pukizni a nullás lisztbe...
Tudod az van, hogy egy évvel ezelőtt néhány ezer sétálgató menekült, /migráns, /népvándorló is képes volt - nem csak Magyarországon -, logisztikai fennakadásokat okozni pusztán azzal, hogy sétáltak...
Vagy a modern kori klíma /éhség népvándorlás miatti hiszti 100% hazugság, vagy valóban képes akár néhány ezer embernek is kisebb-nagyobb zavarokat okozni a NER és más demokratikusabb államok gépezetében is.
A népvándorlás miatti hiszti jelenleg csak műbalhé, ám mégis van kb. 3 milliárdos tömeg, amelynek a nem túl távoli jövőben már csak klimatikus okok miatt is új lakható helyet kell keresnie a bolygón...
Abban értünk talán egyet, hogy a kritikus tömeg még nincsen meg ahhoz, hogy Vitya a kisvasúton hazafelé összesz@rja magát ijedtében, ám ha az elégedetlenkedők tábora egymillió fő felé emelkedne, akkor ki lehetne kényszeríteni a feudál-kommunista oligarchák gyors menekülését.
A rossz hír az, hogy a NER etno-soviniszta rendszere rendes országgyűlési választásokkal nem váltható le. Hatalmasat tévedsz abban, hogy ezt bármelyik jelenlegi párt képes kikényszeríteni.
További rossz hír, hogy a cucializmusban Vitya papáék sokkal szervezettebbek voltak, mint most pl. a Momentum csoport, - nem mellesleg és nem kicsit azért együttműködtek a kommunista állam-párttal.
Újabb rossz hír, hogy bárki is lép majd a jelenlegi hatalmaskodó szennypártok helyébe, vélhetően nem lesznek képesek tartósan megtartani a hatalmukat, mert unortodoxia felszámolása nagyon fog fájni. Több, viszonylag gyorsan váltakozó kormányzást vizionálok, amíg a tényleges rendszerváltás végbemegy.
Jó hír? Az nincs.
Egy dolog biztos: nem az Oktogon lesz a XXII. századi új államalapítás színhelye.

I-Work 2017.04.13. 15:11:48

@peetmaster:
Az. AIR SOROS...
Baromság, már a feltételezés is...
Sem Liszt Feri hegyen nem fotóztak ürgebőrbe öltözött ügynök bértüntetőket, ahogyan Budaörsöt sem lepték el Soros által bérelt magánrepülő rajok, titokban tüntetőkkel telve.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.13. 15:12:05

@s:

Téves.

A legnépszerűbb pártok kor szerint:
- fiatalok: Jobbik,
- középkorúak: Fidesz,
- idősek: ballibek.

nick papagiorgo 2017.04.13. 15:15:42

@peetmaster:
Rendben, csak megjegyeztem. Mivel a külföldiek általában egymás közelében tartózkodnak, ha épp egy olyan "bollyal" találkozol, ahol nem magyarul beszélnek, könnyen kialakulhat benned, hogy "lám, itt vannak az importtüntetők".
Ha azt látod (pl. a tévében), hogy a tüntetők egy jó része angol nyelvű táblákat lóbál, az hasonló eredménnyel járhat ("Magyarországon miért nem magyar nyelvű táblával tüntet? Mert nem is magyar, ergo importtüntető"). Stb.

Most én nem azt boncolgatom, hogy voltak-e külföldiek, hányan, ez a teljes tömeg hány %-a, és ezek a külföldiek most "importtüntetők"-e vagy se. Csak a kérdésedre válaszolok, hogy miért gondolják azt sokan (jogosan vagy jogtalanul), hogy importtüntetők :)

I-Work 2017.04.13. 15:15:44

@nick papagiorgo:
Ennek a dolognak nem egészen az a pszichológiája, ahogyan gondolod, - van az a tömeg, amely már önszerveződévé tud válni, persze tele felforgatókkal, provokátorokkal, huligánokkal, szabotőrökkel, ahogyan ilyenkor lenni szokott, ám ez mindegy lenne, mert a diktátor kormány lemondását ki lehetne kényszeríteni, illetve ennek a diktátor kormánynak a lemondatása csak ilyen módon érhető el.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.13. 15:17:27

@room_101:

"2006-ban is ilyen lelkesen tiltakoztál, mikor ennél sokkal több helyen akadályozták százezrek közlekedését, meg még 56 ünnepét is szétbaszták. Na ugye, hogy nem."

De igen, sokszor elmondtam akkor: választást kell nyerni, nem lumpenkedni, meg kamu alkotmányozó népgyűléseket szervezni. S elmodtam: a rendőrség fellépése helyes, sőt erősebben kellett volna fellépni. Akkor a te fajtad gyurcsányista bérkommentelőnek szidott ezért, akit az MSZP pénztára fizet karakterre.

"Demokrácia meg nem az, hogy négy évente kitölthetsz egy szavazólapot, hanem annál sokkal több."

Így igaz. Viszont az nem demokrácia, hogy kimegy párezer ember hőbörögni, s aztán az lesz, amit ők akarnak.

"De neked ezt úgyis hiába magyaráznák, úgyse értenéd."

Azt hiszem, éppen te nem érted ezt kettős mércéddel. Szerinted, ha neked nem tetszők hőbörögnek, akkor arra nem kell figyelni, míg ha neked tetszők, akkor az a népakarat. Látod, én meg ugyanazt mondom mindkát esetről.

nick papagiorgo 2017.04.13. 15:20:39

@I-Work:
A kormány jelen állás szerint csak és kizárólag parlamenti választások útján mozdítható el.
A tömeges tüntetések az egy dolog, de ha Orbán megnyeri a parlamenti választásokat, akkor megint marad 4 évig. Tüntetésekkel nem lehet lemondatni.
Hogy mást ne mondjak, tegyük fel, lemond. Ki jönne utána? A Jobbik vagy az MSZP, mint következő parlamenti erő? Ők nem nyertek választást. Vagy a tüntetők? Demokratikus államban nincs olyan, hogy az államot a "tüntetők" irányítják.

I-Work 2017.04.13. 15:22:57

@s:
Részben látod csak jól...
A választó korú népesség többsége (most ne elemezzük, hogy ki miben és mennyire elfogadó személyiség) kötődik a kommunista /gulyás-kapitalista korhoz, amelyből maga is profitált, a többségnek akadnak kisebb-nagyobb stichlijei...
Ezért relatív kényelemben inkább a fotelből várják a forradalmat, miközben többé-kevéssé tudatosan elfogadhatónak tartják az elvet, hogy mindenki annyit lop, amennyit tud és arra lehetősége van.
A társadalmunk torz és sebzett és kétség nem fér ahhoz, hogy erre a kormányzatra a magyar történelem egyik legnagyobb szennyeként fognak emlékezni.

publius ovidius naso 2017.04.13. 15:23:07

@Osz Apo: gondolom a patasorban. na de ki a messias?

I-Work 2017.04.13. 15:27:25

@Ma Baker:
Semmilyen ellenzék nincsen, olyan különös ország vagyunk, ahol jelenleg a kommunizmus /szocializmus különböző szólamait képes csak bármilyen politikai tömörülés trombitálni.

I-Work 2017.04.13. 15:32:11

@Vid ispán:
Cica fiú.
Van az úgy, hogy az elnyomó hatalom nem képes változtatni és új módon gondolkozni, a társadalom pedig már nem akar a régi módon élni.
Na, majd akkor lesz kolbász a gazdáidból.
A politika veszélyes játék, egy abszolutizmus néhány nap alatt megdönthető.
A főkolomposokat felnégyelik, a csinovnyikok elmenekülnek, osz' jó napot...
Szokjad a gondolatot.

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2017.04.13. 15:32:53

Pártot kell alapítani, indulni a választásokon és azt megnyerni.
Ennyire egyszerű az egész és orbánék is így csinálták.

I-Work 2017.04.13. 15:33:30

@MaxVal BircaMan HJCD:
:)
Ezen még dolgozzál egy kicsit...
Ekkora majomságot Török Gábor is írhatna...

nick papagiorgo 2017.04.13. 15:37:46

@I-Work:
"A főkolomposokat felnégyelik, a csinovnyikok elmenekülnek, osz' jó napot...
Szokjad a gondolatot."

Asszem erre mondja Orbán, hogy "a sorosbérencek erőszakkal akarják megdönteni a hatalmat" :)

Amúgy szerintem Te meg azt szokjad, hogy a társadalom nem fog kimenni, és embereket felnégyelni, meg ilyenek :) Picit szélsőséges gondolatok ezek ám :)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.13. 15:58:10

@I-Work:

Miért, mi történt? A Fidesz leesett 10 %-ra, Gyurcsány meg fekment 50-re?

Kopó 2017.04.13. 18:35:23

@I-Work: "ha az elégedetlenkedők tábora egymillió fő felé emelkedne, akkor ki lehetne kényszeríteni a feudál-kommunista oligarchák gyors menekülését."- már jóval fölötte van az elégedetlenkedők száma, csak az elégedetlenségük reflektálatlan, csatornázatlan, szervezetlen, így eredménytelen is marad.
Egyébként meg: leváltható a kormány választáson, hogyha a magyarok többsége nem akar másra szavazni, akkor viszont nem a rendszerben van a hiba, csak hát a népet nem lehet leváltani.
@nick papagiorgo: műhelymunka- tudod, szellemi munka is létezik a világon.
Az elfoglalás megvalósítható, logisztika és szervezés kérdése.
Megvédeni meg azoktól kell, akik fel akarnák számolni a tábort.

Revolutionist 2017.04.13. 21:15:27

ETTŐL A NÁCI HAZAÁRULÓ ORBÁNDIKTATÚRÁTÓL CSAK ERŐSZAKKAL SZABADULHATUNK MEG!!! TALPRA MAGYAR!!!
süti beállítások módosítása